• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: .  napisał(a): 

> > tamtędy kilku par pociągów Kraków-Łódź-BiT-Gdańsk-Gdynia
> 
> Nie kilku tylko tylko pociąg raz na godzinę.
> 
> > (choć część z nich mogłaby omijać
> > Toruń jadąc z Łodzi na północ węglówką)
> 
> Po co? Dalej i omija sie większe miasta.
> 
> > Bo pociągi Katowice-
> > (Częstochowa)-Bydgoszcz-Gdańsk-Gdynia powinny moim zdaniem jeździć
> > tradycyjnie węglówką Nie, nie i jeszcze raz nie. Węglówka powstała do woż
> enia
> węgla i do tego wyłącznie się nadaje (poza śladowym ruchem pasażerskim i innymi
> towarami, którym akurat "po drodze"). Sprawna kolej pasażerska musi cechować si
> ę
> wysoką częstotliwością, a tę w polskich warunkach zapewnić może tylko duży
> potencjał ludnościowy trasy.
> 
> 
> > (trasowanie ich przez Łódź jest zbyt dużym nakładaniem drogi)
> 
> Obecnie ok. 100 km; po budowie linii piotrkowskiej, średnicy w Łodzi i
> wyprostowaniu linii kutnowskiej byłoby z 70. Czyli dla nowoczesnego pociągu
> jakieś 30-40 minut straty, którą spokojnie odzyskujemy częstszym kursowaniem
> pociągów.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się