• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

nut.ella  napisał(a): 

> Witam,
> kilka dni temu moja siostra kupiła laptopa w sklepie Neonet. Była z niego zadow
> olona, ale okazało się, że nie posiada napędu DVD. W instrukcji co prawda jest 
> informacja, że taki napęd posiadają tylko wybrane modele, ale sprzedawca w skle
> pie kazał jej w domu zrobić kopię systemu operacyjnego na płytach. Sam pewnie n
> ie wiedział o tym, że model, który sprzedaje, nie ma napędu, albo nie chciał o 
> tym wspominać. Czy w związku z wprowadzeniem w błąd przez ekspedienta można zwr
> ócić laptop jako niezgodny z umową? 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się