• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

c.u.luiza  napisał(a): 

>  Dzień dobry internautom
> 
> Jedna z klientek poinformowała mnie o opinii p. Kamil
> Jeśli chodzi o moje uczennice to bardzo ciężko pracują zanim dotkną klientki. N
> ajpierw główki treningowe potem swoje głowy i rodziny, jak dojdą do perfekcji w
>  danej usłudze podchodzą do klienta. Dziewczyny uczą się przez trzy lata, niekt
> óre czekając na termin egzaminu czeladniczego praktykują jeszcze dłużej i zapew
> niam,  że wałki do suszarki hełmowej najmniej zdolna uczennica idealnie nakręci
>  po pół roku (już lub dopiero) powyższa opinia jest z maja 2012r więc najmłodsz
> a moja uczennica odbyła już dziewięciomiesięczną praktykę.  Nie ma więc możliwo
> ść by ktokolwiek z zespołu nie umiał kręcić wałków. Uczennice, z mojego salonu 
> podchodzące do klienta z daną usługą są dużo lepiej przeszkolone, mają odpowied
> ni czas i poziom praktyki niż nie jeden pracownik, w niektórych Salonach. Częst
> o bywa, że  PRACOWNICY są po trzy miesięcznych kursach fryzjerskim. Prawo mamy 
> takie, że nawet samouk może wykonywać ten zawód i jeśli ma ukończone 18 lat to 
> jest PRACOWNIKIEM. Nie mówiąc już o Technikach Fryzjerstwa dwa lata teorii z dw
> umiesięczną praktyką i nic poza tym.
> 
> W trakcie usługi nie wszystko da się przewidzieć. Pod suszarką klientka siedzi 
> do 30 min. Bywają takie klientki, których włoski schną w 5 min. a są też takie,
>  które muszą spędzić pod suszarką 50 min albo dłużej, jest to rzadkość ale jedn
> ak. Nie można tego przyśpieszyć bo włos do upięcia musi być suchy w 100%  lekka
>  wilgoć i po fryzurze.
> 
> W soboty mamy dużo uczesań i wszyscy życzą sobie, mieć jak najlepszą i szybką o
> bsługę. Skoro u Pani było wydłużenie czasu o 20 min lub większe to jest możliwe
> , że weszła Pani na czas innej klientki. To oczywiście nie interesuje ani klien
> tki 1, ani klientki 2, której termin jest zajęty przez niesforne włosy poprzedn
> iczki. To problem fryzjera. Z treści, którą wyczytałam stwierdziłam, że została
>  Pani obsłużona w ciągu dwóch godzin czyli tak, jakie było życzenie i do fryzur
> y zastrzeżeń nie było. Wbrew pozorom fryzjer musi się nieźle nagimnastykować by
>  to wszystko pogodzić. Jeśli na hasło uczeń jest Pani uczulona wystarczy o tym 
> poinformować. Nikt się nie obrazi bo klient u nas jest najważniejszy.
> 
> Drodzy internauci- klienci nie można iść do fryzjera zwłaszcza pierwszy raz i m
> ieć wyliczony czas. Kojarzę klientkę, która przed skomplikowanym upięciem oświa
> dczyła, że musi wyjść za 20 min i faktycznie pomagały mi uczennice ale tą usług
> ę bardziej nazwałabym sukcesem niż porażką. Oczekiwania żebym uczesała wspomnia
> ną fryzurę w 20 min bez pomocy uczennicy są wygórowane. Przy pomocy drugiego pr
> acownika koszt usługi rośnie.
> 
> Przykro mi, że tak nerwowo Pani to wszystko odebrała. Opinie tą jeszcze raz  pr
> zeanalizujemy z całym zespołem i na pewno postaramy się z naszej pracy wyciągną
> ć wnioski. W przypadku, jakichkolwiek nieporozumień czy zastrzeżeń, o których n
> ie chcą państwo mówić na miejscu, a ich rozwiązanie pomoże udoskonalić naszą us
> ługę zapraszam do wypełniania anonimowych ankiet dostępnych w Salonie lub konta
> ktu drogą elektroniczną: culuiza@gmail.com. 
> 
> Z pozdrowieniami Izabela Wasilewska („szefowa”)
> Centrum Urody Luiza I. Wasilewska
> ul .Boenigka 27/201
> 10-686 Olsztyn
> Tel. 89 541 21 91
> www.centrumluiza.pl 
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się