• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

wojtekoswiecim  napisał: 

> Jestem dlugoletnim abonentem platformy CYFROWY POLSAT.
> Od kilku tygodni nie moge sie doprosic o wyslanie nowej KARTY do dekodera-po
> kilkakrotnych telefonach do BOK-ciagle slyszalem ze karta bedzie wyslana
> jutro-do tej pory juz 3 razy dzwonilem w tej sprawie,tracac kilkadziesit minut
> z telefonu komorkowego.
> Malo tego wysylalem maile do SEKCJI REKLAMACJI -prowadzilem dialog z PANIA
> MALGORZTA B..-ktora mnie zapewnila ze karta zostala wyslana-a przed kilkoma
> minutami ,dzwonilem ponownie do BOK- i powiedziano mi ze dopiero bedzie wyslana
> .
> Bez tej karty odbieram zamiast calego pakietu. ktory mam w abonamencie ,tylko
> kilka programow-a place za caly pakiet.
> Cyfrowy Polsat olewa starych klientow-nie mozna nawet po skonczeniu umowy
> zmienic pakietu na mniejszy[ Z FAMILIJNEGO NA MINI-MAX]-a okres wypowiedzenia
> umowy na czas nieokreslony[umowa na czas okreslony dawno mi sie skonczyla]
> wynosi .....3 miesiace !!!!!
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się