• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: woland  napisał(a): 

> wszystko super tylko czy wieciew jakim stanie są tory po polskiej stronie? Z 
> Nowego Śwętowa do Głuchołaz przed zamknięciem szybciej można było dojechć 
> rowerem hehe. A tego odcinka nie ma w planie modernizacji na Opolszyźnie. 
> Pozatym jak rozumiem do Głuchołaz Zdroju pociągi nie będą jeżdziły a w 
> Głuchołazy miasto na "czeskiej" linii, na nasypie nie ma peronu. Jak mają się 
> zatrzymywać tylko na stacji Głuchołazy Haupthanhof to niech się wypchają,nikt 
> normalny nie bęxzie tyle szedł do centrum. Kolejna sprawa to kto będzie 
> dopłacał do przewozów CD? Dalej, kiedy mają zacżąc jeżdzić? Co tam ma jeździć? 
> Many tylko 3 szynobusy w tym wiecznie zepsutego złoma z Kolzamu a nasze 
> lokomotywy do Czech nie wjadą. Napewin nic przed wyboraminie zrobia a potem o 
> obietnicach zapomną, jak to zawsze. PKP doi i pasażerów i Opolszczyznę i Polskę
>  
> nie dając w zamian nic. Choć i tak nie jest u nas źle. Tylko pytam dlaczego z 
> Kędzierzyna do Nysy co roku jedzie się dłużej? Dlaczego nie ma linii Racibórz 
> Racławice (przed 2000 r był 10 par pociagow na dobe),a Kedzierzyn-Kluczbork? A 
> opole-namysłó? Następna linia co będzie miałą 2-4 pry pociaów na dobę(jak Opole
> -
> Kluczbork, Brzeg-Nysa,Nysa Kamieniec)., które poza kolejarzom nikomu nie pasuja
>  
> i jeżdża z zawrotną prekościa chwilami 20km/h. Ludzie w kosmos z 
> kolejarzami,wykopać te związki wpuścic tu DB,CD i prywatncyh, cześc linii 
> regionalnych niech przejmie województwo a główne Ministerstwo Infrastruktury. 
> Wtedy jest cień szansy

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się