• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: izaura  napisał(a): 

> Zastanów się dobrze, czy chcesz lecieć liniami YES AIRWAYS. Ja z rodziną przez 
> tę linię przesiedziałam na lotnisku blisko 14 godzin. 07 maja 2011 mieliśmy wyk
> upioną wycieczkę to Turcji lotnisko Marmaris - godzina lotu 11.45. Ich samolot 
> nie dostał pozwolenia na start. Ogólny chaos na lotnisku, brak informacji o któ
> rej będzie kolejny lot oraz nikt z przedstawicieli linii nie pokazał się na lot
> nisku. Nie wiedzieliśmy dlaczego nie lecimy. Co chwila różne informacje: wylot 
> o 13, potem o 15, następnie o 19, kolejna informacja to 23.00. Aż w końcu zabra
> ła nas Portugalska linia około 3 w nocy - dnia 08 maja 2011. To kpina- żeby tyl
> e godzin z małymi dziećmi przesiedzieć na lotnisku. Wprawdzie wieczorem zabrano
>  nas na 3 godziny do hotelu przy lotnisku, na kolację. Ale tam również panował 
> chaos, nikt nie wiedział czy już wracać na lotnisko, czy siedzieć dalej w hotel
> u. Zabrakło odwagi, aby przyjść do pasażerów i im wprost powiedzieć co się stał
> o. Z powrotem też nie wracaliśmy tymi liniami, tylko całkiem innym airbusem o c
> zasie. I całe szczęscie, bo te linie są jakieś pechowe. Drugi raz nie zdecydowa
> łabym się na lot liniami YES AIWAYS. Wszystko rozumiem bezpieczeństwo jest najw
> ażniejsze. I samolot niesprawny nie powinien być dopuszczony do lotu, ale dlacz
> ego się trzyma pasażerów tyle godzin bez żadnej konkretnej informacji, w ciągłe
> j niepewności, na ławce lotniskowej. Gdyby powiedziano od razu: Nie mamy drugie
> go samolotu i w ciągu góra 2 godzin ustalono że wylot będzie np. o 3 w nocy czy
>  o 6 rano. To jeszcze by to jakoś wgłądało. Chociaż byśmy wiedzieli, czy mamy w
> racać do domu, czy dalej czekać. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się