Gość portalu: odradzam napisał(a): > Stanowczo odradzam jakiekolwiek kontakty z biurem Filiz Tours! Potwierdzam, że > pierwszego dnia wycieczki 20-30 sierpnia, autokar po kilkukrotnym dymieniu się > i bagatelizacji sprawy przez kierowcę stanął w płomieniach. Gdyby nie czuwanie > niektórych z podróżnych oraz szybkiej akcji ratowania bagaży z luku bagażowego > przez jednego Pana (z całego serca dziękuję!) Bóg wie jeden jakby to się mogło > skończyć. Na szczęście wszyscy przeżyli, jednak kilka osób trafiło do szpitala. > Niektórzy potracili kurtki i rzeczy pamiątkowe, ale spaliły się również dokume > nty, aparat, ipod itp. jednej z uczestniczek. Nie mam bladego pojęcia, gdzie wt > edy byli pracownicy Filiz! Przez kilka godzin nie dostaliśmy żadnej informacji > z ich strony. Po pożarze kierowca nie poczuwał się do winy. Dzięki Biurze Filiz > kilka osób ma sprawę o odszkodowanie na karku i to się dopiero okaże, jak się > zachowają. > Dodam tylko, że od samego początku organizacja leżała. Biuro to jest niepoważne > , trudno było uzyskać od nich jakiekolwiek informacje zarówno przed wycieczką, > jak i w trakcie niej. Nie chcieli dostarczyć potwierdzenia wpłaty nawet na mail > a, nie odpisywali na maile, ani nie widzieli potrzeby w okazywaniu warunków umo > wy. Na przyszłość z daleka od tego biura! > Mam nadzieję, że te informacje były pomocne.