• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Gość  napisał(a): 

> Życze Wam aby wszystko poszło dobrze choć potwierdzebnie otrzymane na kilka dni
>  przed wylotem coś znaczy. Na miesiąc przed, zupełnie nic. Skąd wogóle bierze s
> ie problem ? Ano stąd,  że jeśli niemieckie czy angielskie topowe biuro podróży
>  naciska na dyrekcje hotelu w pełni sezonu, że potrzebuje dodatkowo 100 miejsc,
>  to je dostaje kosztem innego mniej renomowanego biura. 
> Jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze.
> Musicie to zrozumieć, że hotelarz bedzie dbał o interes tych z którym robi więk
> sze interesy. To jest chyba jasne ?  PRAWO BUSZU - silniejszy więcej może.
> Mnie Pegasos chodzi po glowie od dawna i o ile mi Exim nie zapewni na piśmie że
>  polecę tam gdzie zrobiłem ptrzedpłate to z nimi sie nie wybiorę.
> Na razie dam na msze, żeby ten hotel miało w ofercie jakieś biuro z pierwszej t
> rójki rankingu bo póki co jesteśmy skazani na Exim. 
> Rok temu był w ofercie bodaj Itaki tylko nie wiedzieć czemu na jednym roku sie 
> skończyło. Ktoś komuś nie pasował......
> Powtórzę. Niech mi ktoś z biura Exim da zapewnienie  w dowolnej formie ( najlep
> iej pisemne)j że nie wyląduje w innym hotelu. Płace i wymagam. Czy to tak wiele
> ?
> Licze ze cos sie poprawi i za rok polece z Eximem do Pegadosa.
> Na razie nie ma takiej opcji.
>      

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się