• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gość  napisał(a): 

> Witam serdecznie! Ja niestety chciałabym podzielić się niemiłymi 
> doświadczeniami z tymi liniami. 1 wrzesnia wylatywaliśmy wraz z 
> znajomymi  z Katowic do Turcji. Podróz ta przebiegła całkiem 
> sprawnie, bez żadnych zastrzeżeń, jednak prawdziwe klocki zaczeły 
> sie w drodze powrotnej. Już po odprawie celnej okazało się że nasz 
> lot do Katowic jest opóxniony o 2 godziny, potem o jeszcze 2 i 
> jeszcze jedna co dało w efekcie 5h. Po długim oczekiwaniu, w trakcie 
> którego naszczęście firma zapewniła ciepły posiłek wszytkim 
> podróżującym okazało się że samolot jest za mały i nie zmieści się 
> 13 paseżerów. Mnie i moim współpodrużującym znajomym zaproponowano 
> późniejszy lot o 2 godziny w zamian za tzw. boarding comensation. 
> Mianowicie, zakupiono nam bilet lotniczy na póxniejszy samolot 
> innych lini oraz "zagwarantowano "pisemnie że w formie rekompensaty 
> dostanie od firmy po 400 Euro na osobe. wszystko wygladało pieknie 
> na lotnisko. dostalismy odpowiednie dokumenty itd. Samolot jak sie 
> poxniej okazało miał jeszcze dodatkowe opóxnienie o godzine, że w 
> rzeczywistości odleciał 1,5 h póxniej po planowanym starcie. po 
> powrocie zawiadomilismy biuro sun expressu o sytuacji, 
> przedstawilismy im nr lotu oraz numer kart tzw BC. E fekcie po 10 
> dniach napisała do nas pani z Sun expressu, że ich pracownik się 
> pomylił, iż ze wypłata 400 euro na osobe jest niezgodna z ich 
> regulaminem, jedyne co moga dla nas zrobić do wypłacić po 25 euro i 
> prosza nas o wyrozumioałośc, gdyz transfer pieniązków troche zajmnie 
> ale mają nadzieje,ze bedziemy nadal korzystac z ich linii.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się