• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: geordi  napisał(a): 

> O dziwo Wyborcza nie chce tego tematu podjąć. 3 tygodnie temu już pisałem o spr
> zedaży tych 105.
> Dobry komentarz 'olo' pod tamtym artykułem.
> 
> Gdzie jest prokuratura?
> Wpierw sprzedano Gajową, tabor garażuje się na Wilczaku pod chmurką. Teraz Gajd
> zińska bredzi że im się miejsce na Wilczaku skończyło, żeby garażowac 105! Ale 
> miejsce na 40lat starszy szrot jest. To nie na helmucie kiedyś jeździły banery 
> "dziękujemy, że kasujesz bilet. Dzięki temu mamy najnowoczesniejszy tabor w Pol
> sce" ? 
> 
> Może niech na Kaponierze niepotrzebne 105 garażują? Nadzór budowlany nie bedzie
>  musial przeprowadzać badań wytrzymałościowych. Najwyżej któregoś dnia rano wła
> ściciel punktu ksero znajdzie bimbe w drzwiach. 
> 
> Litościwie pominę fakt poziomu hałasu emitowanego przez 105 a Helmuta na zadban
> ej poznańskiej infrastrukturze. 
> --
> a co do czuwaków aktywnych, chodziło mi o to że obecnie miliony są pakowane w u
> suwanie skutków "podstawowych kolizji" . W dodatku prościej jest zabezpieczyć s
> ię przed kolizjami przez separacje torowiska  (np. kilka cm wyżej) niż projekto
> wać elektronike, która 10grudnia może nie odpalić, po nocy na świeżym powietrzu
> . 
> Na takiej Dąbrowskiego separacja oznaczałaby po prostu likwidację 0,5-1pasa. A 
> zniknęłaby masa problemów. Może nawet Pewtka (Poznański Wolny Tramwaj).

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się