• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

linek2  napisała: 

> Ta wysypka to na bank od leków, ktore bierzesz na wirusa C. Ja miałam to samo. 
> Całe plecy, brzuch i nogi miałam w czerwone cholernie swędzące kropki, oprócz t
> ego potworne swędznie. Dostałam na to maść cholesterolową z wit. E.  i tabletki
>  antyhistaminowe. Pomogły mi bardzo te leki, choć całkowicie nie zlikwidowały d
> olegliwości, ale dało sie jakoś przetrwać. A do kąpieli dodawałam parafinę ciek
> łą, ktora też łagodziła objawy. Obecnie już minął 3-ci miesiąc od zakończenia k
> uracji i wszystko jest świetnie. Niestety interferon i rybawiryna dość długo wy
> płukują się z organizmu.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się