• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

ekmat  napisała: 

> Podziwiam ta sektę wierzących w logo. W siłę sprawczą tego znaku. Zapewniam, że
>  większą siłę sprawczą w sensie wizerunkowym będzie zakup mioteł i płynu do myc
> ia. To da szybszy skutek pozytywnego postrzegania regionu. Ale urzędnicy musza 
> się czymś wykazać. I myśla, myśla i wreszcie wymyślą: zmieniamy logo!. Uzasadni
> enia nikt przecież nie zweryfikuje, bo kto sprawdzi jak to logo jest odbierane?
>  Logo to mało. Hasło tez trzxeba zmienić na banał
> nieprzetłumaczalny na inne języki czyli,, morze przygody,,
> 
> Urząd a w zasadzie marszałek kompromituje się takimi pomysłami. Bo raz że głupi
> e, dwa merytorycznie nieuzasadnione , trzy w dobie i czasach kryzysu rażące. Po
> dejrzane są te badania wizerunku regionu / bo marką region jest nijaka/. Za tak
> ą kwotę można zrobić pseudobadania i to nie przez specjalistyczną firmę. Gorzej
> , że będzie się te pseudobadania obnoscić, traktować jako podstawę kolejnych gł
> upich kroków
> 
> Chciałbym zapytać gdzie pomysł ogólnej strategii promocyjnej regionu. Czy tam /
>  jeśli takowa istnieje, w co wątpię / nie przewidywano badań, nie było monitori
> ngu przedsięwzięcia?
> Czy tam jakiś mało inteligentny men założył wymianę systemu wizualnego zanim si
> ę na dobre zadomowił w umysłach?
> 
> Wam Panowie z Urzędu Marszałkowskiego / tu zacytuję klasyka / ,,kury szcz... pr
> owadzać..,, a nie organizować mądrą promocję regionu za pieniądze oczywiście po
> datnika

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się