• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

karmarys  napisał: 

> nieee, no nie przeginaj! nie musi! wystarczy odznaczyć pole wyboru "foreigner" 
> i
> PESEL zamienia się nam w datę urodzenia. Chociaż nie zmienia to faktu, że dalej
> ten foreigner musi się udać gdzieś do jakiegoś CSC bo karta needs to be
> personally authorized at CSC (oczywiście zero wytłumaczenia co to jest CSC
> (customer service Centre? strzelam) ani gdzie się znajduje). W ostatnim odruchu
> szukam pomocy klikając na link Contact i pojawia się strona z adresem i
> telefonem czego? Customer Service Centre! Dlaczego się tego nie dało podlinkowa
> ć
> na stronie z formularzem? Nie wiem ale może pan skarbnik wie. A i jeszcxze
> kwiatek dla nieuważnych: w namiarach na CSC jest TYLKO adres i telefon, nie ma
> natomiast adresu e-mail, czyli jak foreigner ma ochote na jakaś pomoc z Biura
> obsługi klienta to może się przejść, wysłąć list pocztą albo zadzwonić
> miedzynarodową (ale mnie korci, żeby sprawdzić, czy mówią w CSC tymi 4 języjkam
> i) :P
> no to czekamy na reakcję odpowiedzialnych za ten bajzel... awłąśnie! kto jest
> odpowiedzialny za ten bajzel??? ktoś wie? :P
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się