karmarys napisał: > nieee, no nie przeginaj! nie musi! wystarczy odznaczyć pole wyboru "foreigner" > i > PESEL zamienia się nam w datę urodzenia. Chociaż nie zmienia to faktu, że dalej > ten foreigner musi się udać gdzieś do jakiegoś CSC bo karta needs to be > personally authorized at CSC (oczywiście zero wytłumaczenia co to jest CSC > (customer service Centre? strzelam) ani gdzie się znajduje). W ostatnim odruchu > szukam pomocy klikając na link Contact i pojawia się strona z adresem i > telefonem czego? Customer Service Centre! Dlaczego się tego nie dało podlinkowa > ć > na stronie z formularzem? Nie wiem ale może pan skarbnik wie. A i jeszcxze > kwiatek dla nieuważnych: w namiarach na CSC jest TYLKO adres i telefon, nie ma > natomiast adresu e-mail, czyli jak foreigner ma ochote na jakaś pomoc z Biura > obsługi klienta to może się przejść, wysłąć list pocztą albo zadzwonić > miedzynarodową (ale mnie korci, żeby sprawdzić, czy mówią w CSC tymi 4 języjkam > i) :P > no to czekamy na reakcję odpowiedzialnych za ten bajzel... awłąśnie! kto jest > odpowiedzialny za ten bajzel??? ktoś wie? :P >