• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

wania19801  napisał: 

> Witam ostatnio w sieci z jednego z marketów budowlanych pt.majster
> zakupiłem wątłej jakości młot udarowy za 209 zł oczywiscie w promocji.
> Użytkowałem go w dniu następnym około 4 godziny, po czym sprzęt odmówił posłusz
> eństwa czyli przestał kuć,silnik działał ale nie kuł.
> Zaniosłem go do sklepu,ale był jeden problem brak z mojej strony dowodu zakupu 
> czyli paragonu,który poprostu zapodział się gdzieś na budowie.
> Pani przyjeła bo znalazła z dnia wczesniejszego w komputerze transakcje i w pro
> tokole ,gwarancyjnym wysyłanym do firmy,która ten młot w ich sieci dystrybułowa
> ła wpisała,że sprzęt został u nich kupiony i poszło.
> Miął tydzień i pani dzwoni że dystrybutor nie uzał gwarancji bo jest brak z moj
> ej stony dowodu zakupu.
> czyjest jakaś szansa na pomyślne załatwienie sprawy. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się