• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: iitam  napisał(a): 

> ORANGE - próba przedłużenia umowy (zresztą inicjatywa operatora, nie moja): oko
> ło 7 telefonów w 
> godzinach pracy, kiedy nie bardzo mam czas na dłuższe rozmowy. Umawiam sie oddz
> wonienie o 
> 20tej ("Tak, oczywiście oddzwonimy, pracujemy do 21ej"). O umówionej godzinie n
> ie oddzwania nikt, 
> nigdy.
> Przy kolejnej próbie w godzinach pracy dowiaduję się, że oferta już czeka, przy
> gotowana na moje 
> nazwisko, proszę więc o przesłanie mailem, żebym mogła się na spokojnie zorient
> ować. "Tak, 
> oczywiście wyślemy". Z wiadomym skutkiem, mimo że mail miał dotrzeć w ciągu 24 
> godzin. Nic to, 2 
> dni później dzwoni ( w godzinach pracy) kolejny konsultant. Sugeruję wysłanie o
> ferty mailem (a nuż 
> się uda tym razem..?), odpowiedź w rodzaju "tak, oczywiście", wzmocniona szybki
> m rozłączeniem, 
> bez "Do widzenia".
> 
> Ciekawe, jaki cel ma taka akcja, oprócz poinformowania klienta, za co konsultat
> om płacą 
> (przedłużenie umowy), a za co nie (wysłanie maila, oddzwonienie, uprzejmość bez
>  opcji na 
> przedłużenie umowy tu i teraz), i wtedy konsultanci mogą mieć klienta w tylnej 
> części odwłoka.
> 
> W każdym razie, po wytrzymaniu 4 lat z operatorem rzeczywiście zastanowię się n
> ad zmianą, ze 
> względu na infolinię właśnie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się