• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

inside.me  napisał: 

> Nie bronię infolinii, bo na ogół reprezentują wręcz żałosny poziom. Dziwi mnie
> za to wypowiedź pani Beaty, reprezentującej Communication One Consulting. To,
> jaki poziom zaprezentowała ta firma w stosunku do mojej skromnej osoby, nie
> dalej jak tydzień temu, daleko przekroczyło wszelkie granice poszanowania
> klienta. Hipokryzja. Słowo klucz. Panią Beatę, wraz z zespołem, odsyłam na
> szkolenie: 'Jak nie mieć klienta w dupie, kiedy bierze się za niego całkiem
> pokaźną sumkę z UE'. Obecność obowiązkowa.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się