• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: :)  napisał(a): 

> Jeśli chodzi o przedłużanie umowy w Erze jest tak samo. Potrafią kilkadziesiąt
> razy w godzinach zajęć zadzwonić czy już zdecydowałem się przedłużyć umowę. -.-
> 
> Jeszcze kiedyś jak dzwoniłem do neostrady, bo miałem problem z livebox'em,
> "konsultant" prawie na mnie krzyczał. Pomagał wg. zasady "kliknąć tu i tam".
> Robiłem wszystko, co mi kazał, a gdy nadal nie działało, z podniesionym głosem
> tłumaczył mi na nowo (znaczy od nowa wykonywałem tę samą czynnosć) . Ostateczni
> e
> sam musiałem dochodzić co i jak w necie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się