• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Hirek  napisał(a): 

> pracowałem w takim call center. Zgadzam się że jakość obsługi jest niska. 
> Powodem nie jest jednak niewłaściwe podejście do dzwoniącego klienta. Problem 
> to polityka danej firmy. Przed dwoma laty koniecznym warunkiem przyjęcia do 
> pracy było wykształcenie min. wyższe. Aktualnie nawet matura nie jest 
> potrzebna.firma oszczędza na wszystkim- szkolenia zdarzają się sporadycznie, a 
> zakres wiedzy jaką trzeba przyswoić oraz tempo zmian w ofercie, produktach, 
> systemie- zapewniam że ogromne. 
>   Pracownicy moze czasem są zmęczeni, jednak nie może to odbijać się na 
> obsłudze klienta. Powód jest prosty- wszystkie rozmowy są nagrywane  i 
> pracownik jest rozliczany z kazdego potknięcia. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się