• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: demol  napisał(a): 

> Mój rekord oczekiwania to 80 minut, ale to pewnie dlatego że nie byłem taki
> cierpliwy i odłożyłem w końcu słuchawkę. Kto wie może i trzy godziny bym czekał
> zanim ktoś raczyłby podnieść słuchawkę.
> A co do zadowolenia z usług infolinii, ktoś tu napisał, że procent
> niezadowolenia klientów z obsługi przez konsultanta w większości infolinii waha
> się w okolicach 1%. W moim przypadku ten procent niezadowolenia z infolinii
> Netii wynosi 80%, bo jak inaczej to nazwać gdy na pięć wykonanych przeze mnie
> rozmów (jak już udało mi się dodzwonić) tylko raz uzyskałem odpowiedzi na
> nurtujące mnie pytania (to były za każdym razem te same pytania i zaznaczam, że
> nie nie były trudne, sam bym sobie pewnie odpowiedział na nie ale regulamin ani
> umowa ich nie precyzowała). Pozostałe cztery razy słyszałem przeważnie "nie
> wiem" (odpowiedź przeważnie na każde pytanie), "nie jestem kompetentny(a)",
> "proszę zadzwonić pod ten numer" (oczywiście numer wiecznie nie odpowiadał).
> Narzekałem na infolinię Neostrady, ale infolinia Netii bije ją na głowę.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się