• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: exe  napisał(a): 

> No to gratuluję serdecznie że tepsa działa. Ja czekałem najpierw miesiąc na
> netię. Dzwoniąc na infolinię prawie zawsze dostawałem informację, że "pana
> zamówienie zostało wysłane do tpsa, tpsa zobowiązała się zrealizować bla bla
> bla, ple ple ple, pierdu-pierdu...". Prawie, bo czasami dowiadywałem się że moj
> e
> zamówienie dopiero oczekuje na wysłanie do tpsa(tak jak zresztą głosiła
> informacja która ukazywała się podczas sprawdzania statusu realizacji zamówieni
> a
> na stronie netii), po czym dopiero moja uwaga, że już kiedyś zostałem
> poinformowany na infolinii że już zamówienie zostało wysłane skutkowała
> odpowiedzią: "proszę chwilkę zaczekać... tak, rzeczywiście, mamy tu informację
> że pana zamówienie zostało wysłane do tpsa n-tego marca", przy czym n bywało
> równe czasem 19, czasem 22 a czasem 24, chyba w zależności od fazy księżyca...
> W końcu się wkur$%^&zdenerwowałem i postanowiłem wrócić do tepsy. I tu zaczęły
> się problemy. Najpierw okazało się że "nie ma warunków technicznych". Do tej
> pory, mimo ciągłych telefonów na infolinię nie wyjaśniono mi o co chodzi. Grunt
>  że zamówienie nie może zostać zrealizowane. Złożyłem więc drugie(a nóż warunki
> jednak się pojawią). Drugie zamówienie także nie może zostać zrealizowane,
> ponieważ to stare nie może zostać zarchiwizowane przez automatyczny system! A
> dlaczego nie może? Tego także nie potrafią mi na infolinii wyjaśnić. Dostałem
> nawet telefon z tepsy że już by je zarchiwizowali, tylko muszę zwrócić pakiet
> sprzętowy(modem) który odebrałem podczas składania tego pierwszego zamówienia.
> Tylko że ja wtedy żadnego modemu nie odbierałem!!! Dzwonię więc na infolinię tą
> sprawę wyjaśnić, i co się okazuje? Że wcale nie mają adnotacji że odbierałem
> modem i że nie to jest problemem! Tak więc o co chodzi nie wiem do tej pory. A
> netu tymczasem nie mam już od 1,5 miecha. A że studiuję informatykę to brak net
> u
> w mieszkaniu jest dla mnie mocno uciążliwy... Ech... szkoda słów... Nasuwa się
> stwierdzenie że wszystkie infolinie są takie same. A na słynną regułkę
> konsultantów: "czy mogę panu _jeszcze_ w czymś pomóc?" aż śmiech pusty bierze.
> JESZCZE?! Jakie JESZCZE?! To pan już mi w czymś pomógł?!

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się