• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: cc  napisał(a): 

> Jak najbardziej popieram. Tym bardziej, że taki Konsultant ma bardzo 
> ograniczone możliwości pomocy Klientowi. Jeśli nie zgadzają się podstawowe 
> dane, przecież nie może ich zmienić na podstawie telefonicznej rozmowy!!Ludzie,
>  
> przecież to bank i czyjeś pieniądze. Jedynym rozwiązaniem jest odesłanie 
> Klienta do Oddziału. Akurat mało dobry przykład na złą działalność infolinii, 
> ponieważ błąd (błędy) popełniał pracownik Oddziału. A zamiast psioczyć na złą 
> obsługę telefoniczną, proszę posłuchać jak większość naszych kochanych Rodaków,
>  
> rozmawia przez telefon z instytucjami. I zasatanowić się, co było gdyby 
> wspomnianej Pani ktoś "oczyścił konto", bo na podstawie telefonu Konsultant 
> zmienił dane. Wtedy by była wielka afera o nieprzestrzeganie procedur. Ech, 
> Polacy to dziwny naród, bardzo konfliktowy i mało wyrozumiały.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się