• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gala666  napisał(a): 

> A ja tam korzytam z Plusa od 6 lat. Mam u nich dwa numery na komórę i teraz
> kartę na iPlus. Zmiany taryz, uczestnictwo w programie lojalnościowym załatwiam
> na telefon i wszystko zawsze było ok. Podobnie w w bankach: PeKao SA, HSCB,
> Eurobank.
> Chyba że ktoś mi powie, że mam po prostu szczęście, ale naprawdę nie mogę narze
> kać.
> Przyznaję jednak, że elementem, który mógłby zdecydować o zmianie banku czy
> operatora byłaby jakość usług konsultantów

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się