• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Klient Netii :(  napisał(a): 

> Ja przy dzwonieniu do netii czekałem kilka razy po dwie godziny. Po tym czasie 
> automat sam rozłączał muzyczkę i połączenie :(
> Potwierdzam - tak żałosnych konsultantów jak w Netii nie spotkałem nigdzie 
> indziej. Najczęstszą odpowiedzią jest "nie wiem", "nie potrafię Panu pomóc, 
> odpowiedzieć itp". Lub zdarzały sie tez rzucenia słuchawką bez odpowiedzi gdy 
> pytanie było zbyt trudne (a w rzeczywistości nie byklo trudne).
> Gorzej - niby konsultanci w Netii są dostępni również osobiście w siedzibie 
> firmy - ale tam wiele więcej nie wiedzą :):)
> Dodatkowo nie mają możliwości (ponoć) cofnąć klienta do poprzedniego menu lub 
> przełaczyć do innego "specjalisty" - tak więc trzeba się łączyc ponownie a 
> każde połączenie to koszt impulsu. Można powiedziec tylko impulsu - ale gdy 
> takich telefonów musisz wykonać kilkanaście (lub kilkadziesiąt w ciągu 
> miesiąca) to już zaczyna być kwota konkretniejsza.
> Ogólnie odnoszę wrażenie że w wielu firmach na załatwieniu sprawy nadal 
> najbardziej zależy klientowi a nie tej firmie, mimo iż bieże ona od niego 
> pieniądze za usługę.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się