• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: wm  napisał(a): 

> nie mowiac o pracownikach magazynow i kurierach. Amerykanskie dziadostwo na
> kolkach i ich ulubiony zwrot "to niech nas Pan pozwie do sadu" szczyt dbalosci 
> o
> klienta. Kurier dwa dni wozil po 17 tys miasteczku przesylke i zawsze kiedy
> dzwonilem by juz tuz, tuz, po czym w piatkowy wieczor z rozbrajajaca szczerosci
> a
> stwierdzil, ze juz skonczyl prace i jak mi tak bardzo zalezy na przesylce to
> zaprasza w poniedzialek do magazynu. Panienka w infolini (dzial reklamacji)
> stwierdzila, ze kurier ma prywatny telefon i nie moze mu zrwocic uwagi.
> Przesylka kosztowala 26 zl telefony do UPS ponad 50. NIGDY WIECEJ UPS

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się