• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

absurdello  napisał: 

> i dowiedzieć się czy tak jak w przypadku tej pani z artykułu istnieje takie 
> pisane oświadczenie o błędnym wpisaniu nazwiska ... to kwestia dobrej woli a 
> nie tylko bezkrytycznemu wierzeniu w to co pokazuje komputer, który przyjmie 
> każdą głupotę.
> 
> Ja się naciąłem na "komputeryzacji" Neostrady, przedłużałem umowę na kolejny 
> rok a okazało się, że komputer uruchomił u mnie drugą Neostradę na tym samym 
> numerze telefonu o czym dowiedziałem się po pół roku gdzy przyszedł zawyżony 
> rachunek za telefon. Skutek był taki, że przez czas załatwiania reklamacji 
> wogóle nie miałem telefonu ...
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się