• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: prpr  napisał(a): 

> Gość portalu: R napisał(a): 
> 
> > Gość portalu: <> napisał(a): 
> > 
> > > wzruszające. jak konsultanci maja takie problemy z wykonywaniem pra
> cy, to
> > niech
> > > ja zmienia.
> > 
> > i właśnie dlatego w naszym kraju jest tak źle
> > moge się założyć, ze jak dzwoniłaś na 9393 to ty zaczynałaś chamskie jazd
> y
> > znam takie paniusie, też kiedyś pracowałam na infolinii
> > tylko, że ja się nie rozłączałam, ani nie robiłam w konia
> > a uświadamiałam takiej lady sposobem prowadzonej przeze mnie rozmowy kim 
> jest.
> > generalnie 99,9% rozmów z trudnym, chamskim i bezczelnym klientem kończył
> o 
> się 
> > całkowitą jego pacyfikacją i pokazaniem, gdzie jego miejsce
> > a jak klient wie, gdzie jego miejesce i grzecznie słucha co mówi Pani 
> Konsultan
> > t to i sprawę da się szybko załatwić.
> > PS. jak Cię szef kiedyś opier... to zamiast obrabiać mu dupę u koleżanek 
> też 
> zm ień pracę - to taka Twoja dobra rada.
> 
> 
> Prawda zazwyczaj leży po środku. Bo jest i tak, że część dzwoniących to bydło i
>  
> chamówa, ale jest też i tak, że czasami bydłem jest konsultant, który jest albo
>  
> chamski/a albo niekompetentny, albo jedno i drugie. Nie ma co się kłócić, bo 
> przypadki są różne, nie ma jedynej słusznej wizji.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się