• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: gosc  napisał(a): 

> Miałam analogiczną sytuację. Wybrałam telefon za około 170 zł i podpisałam 
> umowę. Kiedy przyszło do płacenia rachunku, powiedziano mi, że w dniu, w ktorym
>  
> podpisalam tę umowę zaczęła sie nowa promocja, w ktorej moj telefon kosztuje 
> juz 340 zl. Dodam, ze przez caly czas rozmawialam o telefonie za 170 zl, wg 
> danych z internetu ten telefon kosztowal 170 zl w tym dniu, nigdzie nie bylo 
> informacji, ze zakonczyla sie poprzednia promocja a zaczela nowa. A w Plusie 
> twierdzono, ze pracownik, ktory byl tylko na praktyce sie pomylil i przyniosl 
> mi niewlasciwy cennik, nie wiedzac o tym, ze on juz nie obowiazuje.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się