• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: kala-fiorek  napisał(a): 

> 100% moich rozmów z różnymi infoliniami (mBank, Plus, Stolica/UPS) kończy się
> pozytywnym załatwieniem sprawy. 
> 
> Warto zwrócić uwagę, że właśnie dzięki centralizacji call center można było
> zlikwidować oddziały (lub w ogóle ich nie tworzyć), przez co mamy tańsze usługi
> ,
> setki darmowych minut itp.
> 
> A jak komuś się nie podoba zakładanie konta przez telefon w mBanku, to jest
> jeszcze opcja internetowa. I zawsze można pójść do najbliższego banku za rogiem
> ,
> w którym wcale nie trzeba stać w godzinnej kolejce ;-)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się