• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Konsultantka  napisał(a): 

> Dokładnie, stawki sa minimalne, trlrfonów wpada tysiące, klienci zazwyczaj są 
> odważni na odległość, chamscy, ordynarni, więc jak tu byc miłym. Sytuacja 
> takiego konsultanta nie jest łatwa - pracuje pod presją statystyk, atmosfera w 
> takich call centers też nie jest najlepsza. Pracowałam jako operator call 
> center wiele lat, aż się wypaliłam i zmieniłam branżę. Kolega który ze mną tam 
> pracował wcześniej był pracownikiem hipermarketu. Mówił , że ta atmosfera 
> wyzysku nieczym się nie różni. Co do infoormacji, konsultant jest władny 
> jedynie przyjąć zgłoszenie, a petenci żądają niemozliwego- aby zgłoszenie było 
> rozpatrzone. Nie ma też możliwości łączenia z kierownikiem czy podania 
> telefonów ,,wyżej"

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się