• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: Mandaryna GSM  napisał(a): 

> Przysyłali mi SMS-y "Wystawiono fakturę na kwotę xx.xx zł" -- a co mnie to
> obchodzi, po to mam direct debit żeby się tym nie zajmować.
> 
> Moja metoda: składaj reklamacje przez Orange On-Line. Zawsze skutkowało, tyle ż
> e
> na początku na 1-2 miesiące, a potem od nowa i tak w koło Macieju. Wreszcie, po
> 3-4 razach zadziałało trwale. Ponowne złożenie reklamacji trwa chwilę (Ctrl-C,
> Ctrl-V), więc można się tak z nimi bawić, skoro tego chcą.
> 
> Potem jeszcze w podobnym stylu dostałem SMS-spam od "Salon Orange CARREFOUR" --
> wyobrażacie sobie, jakiś ćwierćmózg pisał tę reklamę, bo nawet gdybym chciał
> skorzystać z "promocji", to i tak skąd miałbym wiedzieć o który Carrefour
> chodzi? Problem rozwiązałem w podobny sposób, dostałem potem nawet SMS z
> przeprosinami (!).
> 
> Jedna wada: żeby się dostać do Orange On-Line faktycznie musisz mieć hasło
> abonenckie. Być może gdzieś je tam masz wydrukowane, tylko są tak naprawdę dwa
> różne hasła: do konta i do numeru: czasem trzeba wpisać jedno a czasem drugie, 
> a
> nigdy nie jest powiedziane o które w danej chwili chodzi. Ale hasło warto
> zdobyć, bo pozwala do minimum ograniczyć kontakty z "pokoleniem 700 zł", które
> jest najsłabszym ogniwem obsługi klienta w tej i wielu innych firmach. 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się