• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

piotrek.jak  napisał: 

> w anglii 90 procent wszystkich infolinni jest obslugiwana z zagranicy. karaczi 
> i bombaj. ludzie, ktorzy tam pracuja nie znaja angielskiego i nie maja 
> absolutnie zadnych kompetencji, aby cokolwiek doradzic. wszystko, co moga, to 
> przeczytac z kartki kilka informacji, ktore i tak dostepne sa na ulotkach. to 
> prawdziwa plaga, ktora obejmuje sieci komorkowe, providerow internetu, banki 
> itd. to nic przyjemnego rozmawiac jezykiem migowym przez telefon z panienka, 
> ktora posluguje sie urdu! raz nawet zmusilem pracowniczke oddzialu (angielke), 
> aby pomogla mi w rozmwowe z infolinnia, ale angielka po kilku minutach 
> zrezygnowała, oswiadczajac z usmiechem, ze ona nic nie rozumie,a poza tym nie 
> jest wyszkolona w tej dziedzinie! w porownaniu z angielskim teleserwisem, 
> Polska to szczyt kompetencji, jakosci i slownosci! 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się