• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

amaciosz  napisał: 

> absurdello  napisał: 
> 
> > i dowiedzieć się czy tak jak w przypadku tej pani z artykułu istnieje tak
> ie 
> > pisane oświadczenie o błędnym wpisaniu nazwiska ... to kwestia dobrej wol
> i a 
> > nie tylko bezkrytycznemu wierzeniu w to co pokazuje komputer, który przyj
> mie 
> > każdą głupotę.
> > 
> > Ja się naciąłem na "komputeryzacji" Neostrady, przedłużałem umowę na kole
> jny 
> > rok a okazało się, że komputer uruchomił u mnie drugą Neostradę na tym sa
> mym 
> > numerze telefonu o czym dowiedziałem się po pół roku gdzy przyszedł zawyż
> ony 
> > rachunek za telefon. Skutek był taki, że przez czas załatwiania reklamacj
> i 
> > wogóle nie miałem telefonu ...
> > 
> 
> Nie ma takiej możliwości aby przedłużając umowę nawet poprzez panel Neostrady 
> zamówić sobie drugą usługę Neostrady na ten sam numer. Zawyżony rachunek był 
> kwestią wygaśnięcia umowy na określony termin (czas trwania umowy) Neostrady i 
> uruchomienia tkzw. przedłużenia umowy w wersji bez promocyjnej na okres nie-
> ograniczony trwania umowy i automatycznie taki rachunek podnosi się z tytułu 
> umowy bez-terminowej o jakieś 30-40% Trzeba czytać ze zrozumieniem regulamin i 
> umowę, którą się wcześniej podpisało. Gdyby przed upływem umowy (1 miesiąc) 
> zgłosić fakt zakończenia umowy, wtedy umowa by była rozwiązana bez konfliktowo.
>  
> Gdyby miesiąc przed upływem umowy zgłośić fakt pozostania w usłudze, wtedy 
> koszt był by taki sam - jak koszt trwającej już umowy. Pamiętajmy że zawsze gdy
>  
> umowa się kończy jest okres wypowiedzenia i okres tak zwanej rezygnacji z 
> usług. Ale kto czyta umowy? Chyba tylko po fakcie jak wyżej wymieniona większa 
> opłata.
> 
> Ave Cezar ;)

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się