• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: she  napisał(a): 

> heh
> Polecasz, bo nie czekales ponad 3 miesiace na zaswiadczenie o odsetkach z kredy
> tu hipotecznego he he
> Jedna wizyta w punkcie, 3 telefony do pana z punktu, ktory obiecal zajac sie sp
> rawa. Zero reakcji tegoz. 
> A potem 3 telefony do multilini.... Nawet przelaczenie do przelozonego nie pomo
> glo... Potrzebny byl czwarty dla kontroli... Do konsultanow nic nie mam. Bylo g
> rzecznie, profesjonalnie zapewniali, ze chca pomoc... 
> Pewnie wiele niz wyslac ponowne zamowienie albo maila do panienki, ktora sie po
> mylila nie mogli.. Wierze. 
> Ale komunikacja pomiedzy dzialami to im szwankuje niesamowicie. 
> Oddzwonic, zeby powiedziec ze uznaje reklamacje na 8 zl pan z jakiegos dzialu r
> eklamacji mogl. Ze zaswiadczenie czeka na wyslanei powiedzial. Ale juz nie doda
> l, ze sobie poczeka i poczeka az o nim przypomne, bo ono nie wyjdzie z banku z 
> powodu braku srodkow na oplate za papierek..
> 
> Najbardziej rozwaliła mnie pewna pani w CUFie, gdy powiedziala: pani nie slucha
>  tych konsultantow na multilinii, bo tam sami mlodzi ludzie pracuja i nie wiedz
> a co mowia. Co za dbalosc o wizerunek firmy he he
> Kolejne 30 minut usilowala wyjasnic moja sprawe, i nie mogla sie z nikim skonta
> ktowac (mialam przyjsc podpisac przygotowane dokumenty). A w koncu gorzej niz b
> ezczelnie zapytala, czy bym nie mogla przyjsc w poniedzialek, bo ona dzis musi 
> wczesniej wyjsc. A dodam, że siedziala na tej ich "recepcji" obok jeszcze jedne
> j kolezanki i 2 panow w boxach... 
> 
> W ogole kwestia niewielkich uprawnien takiego konsultanta infolinii to druga sp
> rawa... 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się