• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: CCBANK  napisał(a): 

> Hm...pracę w call center zaczęłam trzy lata temu, tak żeby dorobić na studia, i
> tak zostało, ile przy tym się nasłuchałam...a chyba najbardziej mnie rozbawiło,
> że jetem końskim zadkiem, chociaż tak naprawdę nie ma się z czego śmiać, ale co
> innego robić w takich sytuacjach. Jakbym każdą taką rozmowę brała do siebie to
> można byłoby zwariować. Ludzie dzwoniąc na infolinie uważają, że jestem
> klientem, płacę to mogę się powyrzywac, cytuje:"kur.... Ci do tego, płacę więc
> mogę mówić co mi się podoba a ty masz tego słuchać.." błąd. Ale z takiego
> założenia wychodzi większość osób dzwoniących. Oczekiwania ogromne, przy czym t
> a
> osoba siedziąca na słuchawkach ma taką władzę, że guzik od niej tak naprawdę
> zależy, musi trzymać sie określonych procedur, bo inaczej osoba odsłuchująca tą
> rozmowę pojedzie po Tobie. W każdym z call center są zespoły monitoringu,
> statystyki - czas rozmowy, szybkość odbioru rozmowy, ilość rozmów odebranych w
> danym okresie itp. I teraz bądź mądrym załatw odpowiedni klienta aby był
> zadowolony, i za szybko nie zadzwonił bo tworzy to kolejki. Brak szkoleń jest
> kolejnym minusem, przychodzi informacja o nowym produkcie bądź zmianach a Ty ni
> e
> masz czasu się z tym zapoznać, bo nie odpowiednio wykorzystujesz przerwy no i
> Twoje statystki lecą. No i kolejny pkt, rotacja. Ludzie zmieniają się tam co dw
> a
> tygodnie, jedni którzy już naprawdę nie wytrzymują odpuszczaja sobie i
> zatrudniają nowe osoby, które po kilku dniach siadają zielone na słuchawki na
> każde pytanie klienta zaczyna bieganie się na sali z pytaniem ale o co chodzi.
> Dopóki polityka firm nie zmieni się to tak naprawdę nie będzie dobrze bo i jak
> to wszystko wytrzyma...a do potencjalnego dzwoniącego na infolinii więcej
> cierpliwości bo to tez człowiek:)))
> pozdrawiam

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się