• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: IS  napisał(a): 

> Miałam to samo. Dzwonili do mnie systematycznie z super ofertami przygotowanymi
>  
> tylko dla mnie, ważnymi tylko w tym tygodniu, mimo, że tłumaczyłam im, że nie 
> chcę zmieniać umowy. Co 2 dni telefon w godzinach najmniej odpowiednich. 
> Pytałam, czy nie mogłabym oddzwonić wtedy, kiedy będę miała czas z nimi 
> spokojnie rozmawiać, ale to niemozliwe. Potrzebowałam nowego telefonu, a oni mi
>  
> proponowali dodatkowe minuty. Jak miałam z nich korzystać bez aparatu!? Potem 
> poszłam do punktu obsługi- przedłużenie umowy zajęło mi tydzień. W tym czasie 3
>  
> razy się u nich stawiałam. System informatyczny się zbiesił, 5 dni go 
> reperowali. 
> 
> Może powinniśmy podesłac link do tego forum kierownictwu tej firmy, może coś by
>  
> się zmieniło?? Na początek osobie odpowiedzialnej za call center polecam 
> lekturę książki "CRM Relacje z klientami" napisaną przez Jill Dyche, wydaną 
> przez Helion. Niech się uczą, bo konkurencja rośnie.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się