• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: perotin  napisał: 

> 1. Mowimy o jakim repertuarze?
> 
> 2. Jesli nawet o klasycznym i audiofilskich realizacjach, to raczej Polonus mow
> il 
> ze robi sie na 105% (nie pisal ze to niemozliwe), zadal jedynie pytanie 
> retoryczne, czy to ma sens (wyszlo troche niezrecznie, fakt).
> 
> 3. Jesli j.w., to jest to, co mialem na mysli piszac o czuciu repertuaru. Np. 
> nasz najwybitniejszy rezyser dzwiku od klasyki chyba, a juz na pewno od muzyki 
> dawnej (rozmiawialem o tym z redaktorem z PR), powiedzial cos takiego: "moglism
> y, 
> owszem, podciagnac tlumiki orkiestry (zeby lepiej fortepian bylo slychac - 
> normalnie bowiem niezle ginie on w smyczkach - przyp. perotin), ale wszelka 
> ingerencja po ustawieniu mikrofonow kloci sie z duchem tej muzyki", czy cos 
> takiego, zupelnie z pamieci to odtwarzam.
> 
> Stad moim zdaniem jak najbardziej sluszny podzial na muzyke nieaudifilska i 
> audiofilska, a wsrod tej ostatniej na nagrania audiofilskie i - mimo wszystko -
>  
> nieaudiofilskie. Podzial na wytwornie nieaudiofilskie i audiofilskie moze byc j
> uz 
> mylacy.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się