• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

hit.and.run  napisał: 

> Gość portalu: Ronja  napisał(a): 
> 
> > Cymbale!
> > Hochdeutsch!
> > High German!
> > W żadnym z języków (chyba, że w twoim rodzinnym żargonie ze Starej Białos
> tockie
> > j) nie ma czegoś takiego jak "high deutch" ani nawet "high deutsch" na ok
> reślen
> > ie rodzaju dialektu. Wymyśliłeś sobie wyjątkowy debilizm i upierasz się, 
> że coś
> >  takiego istnieje. To już nawet żenujące nie jest. Równie dobrze mógłbyś 
> zacząć
> >  bronić tezy, że "wysoki dojtsz" jest określeniem używanym przez Niemców 
> w języ
> > ku polskim :> 
> 
> O poszukalam w Wikipedii i znalazlam :)))
> 
> Juz napisalem ci ze tak nazywali to Niemcy a ja nie znam gramatyki niemieckiej 
> wiec nie wiem na ile to bylo poprawnie. I to wbrew temu co glupia laleczko mowi
> sz to nie byli "pracownicy sezonowi" jak twoi znajomi.
> 
> Widac, ze pojecie o jezyku masz mowiac kolokwialnie "gowniane" :) W innym przyp
> adku od razu bys wiedziala. A tak trzeba bylo 5 postow zebys byla w stanie wysz
> ukac cos w wikipedii :))
> 
> Pozostaje ci teraz wicie sie i wycieczki osobiste - ale tak to jest jak ktos je
> st dyskusyjnym glabem :))
> 
> buhahahaha
> 
> 
> PS : Jak tam "wielka grupa Szwajcarow" ktora znasz ? Bo do tej pory nie okresli
> las "rodzaju znajomosci" :)))))))))) Wieczorkiem 'kolejna znajomosc" ? :P
> 

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się