• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

Gość portalu: nightwatch  napisał(a): 

> Mam kredyt w CHF w GE Money od 2006. Co prawda oprocentowanie dobre i 
> z wzięciem kredytu nie było problemu, ale
> - obsługa telefoniczna klienta jest do niczego, nie można się 
> dodzwonić, pracują tam osoby kompetentne inaczej, potrafią bzdur 
> naopowiadać
> - dostęp do info o kredycie przez internet jest bardzo słaby
> - duże prowizje za wszelkie ponad ustawowe minimum usługi
> - przykład: wcześniejsza spłata: nadpłaciłem sporo kasy z kredytu. 
> Zadzwonili do mnie potwierdzić że rzeczywiście chcę spłacić. 
> Potwierdziłem. Zapytałem się czy w związku z tym zmniejszy się rata 
> kredytu. Odpowiedzieli że nie, ale zostanie zmniejszony okres 
> kredytowania. Zgodziłem się na to, nawet po informacji że to będzie 
> mnie kosztować 50 CHF. To było 6 mcy temu. Teraz przysłali pismo że 
> zmniejszyli mi ratę kredytu ale okres spłaty jest nadal 30 lat. I 
> oczywiście nic im nie wiadomo abym skracał okres kredytu! I żeby go 
> skrócić muszę złożyć wniosek i zapłacić 50CHF!!!  Okazaao zię że 
> najpierw ten kredyt 'skrócili', a przy okazji zmiany stawek LIBOR 
> znowu go magicznie 'wydłużyli' i chcą kasy za przywrócenie stanu 
> poprzedniego. W dodatku nie mam potwierdzenia na to co ustaliłem za 
> pierwszym razem z konsultantem - bo to oni do mnie zadzwonili... 
> Druga sprawa to ubezpieczenie - sam sobie ubezpieczam dom i zglosiłem 
> to do banku w odpowiednim terminie, a oni i tak mi naliczyli 
> obowiązkową składkę ubezpieczeniową na ten rok. Ale na to już mam 
> papier... Komedia pomyłek, tylko przypadkowo zawsze te pomyłki są na 
> korzyść banku.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się