• (gość portalu) Zaloguj się
  • Na podany adres zostanie wysłany e-mail potwierdzający a następnie dalsze powiadomienia

  • Wysłany przez Ciebie post może pojawić się z opóźnieniem do kilku minut.

Odpowiadasz na:

wstachera  napisał: 

> Najpierw krótka historia. 
> Jako pierwszy starania o przedłużenie linii 170 do Ząbek czynił Krzysztof 
> Laskowski z Komisji Rewizyjnej. Jesienią ubiegłego roku postanowiliśmy w 
> Komisji wykorzystać mój kontakt z pracownikiem biura wiceprezydenta 
> Urbańskiego, którego pion odpowiadał za komunikację w Warszawie. Mój znajomy 
> zorganizował spotkanie z dyrektorem ZTM p. Robertem Czapla i poparł nasze 
> starania. Na spotkanie, które odbyło się 15 września zaprosiliśmy również p. 
> Marka Szafrańskiego, który jest Pełnomocnikiem Powiatowym PiS w Wołominie. 
> Dyrektor Czapla zaakceptował koncepcję przedłużenia linii 170 do Ząbek i 
> przekazał sprawę do pionu technicznego.
> 
> 5 października spotkałem się z p. Grzegorzem Dziemieszczykiem z ZTM, z którym 
> przejechaliśmy po możliwych trasach dla autobusu 170. 27 października Dyrektor 
> Działalności Przewozowej p. Bogusław Borzym przesłał mi pismo (w Co Słychać? z 
> XI’2005 do pobrania w Internecie), w którym przedstawił 4 warianty trasy 
> oraz 
> wielkość opłat, jakie corocznie Ząbki będą musiały ponieść.
> 
> 3 listopada Rada Miasta zaakceptowała stanowisko Komisji Rewizyjnej pozytywnie 
> opiniujące zawarcie umowy z ZTM na przedłużenie linii 170. Za optymalny wariant
>  
> Rada uznała wariant III, chociaż ostateczną decyzję pozostawiliśmy 
> Burmistrzowi. 
> 
> Od tego momentu Burmistrz powinien rozpocząć techniczne przygotowania do 
> uruchomienia linii, zgodnie z wymogami zawartymi w piśmie z 27 października. 
> Główne problemy to słup na skrzyżowaniu ulic Orlej i 3-go Maja oraz konieczność
>  
> przesunięcia linii zatrzymania samochodów w ul. Orlej na skrzyżowaniu z 
> ul.Skorupki (aby możliwy był lewoskręt autobusu z ul.Skorupki w ul.Orlą). 
> Pierwszy warunek został niedawno wypełniony, drugi póki co nie.
> 
> Ponieważ wyjaśnienia Burmistrza na kolejnych Sesjach Rady Miasta niewiele 
> wnosiły do sprawy, Komisja Rewizyjna zdecydowała zorganizować spotkanie z dyr. 
> Borzymem. Do spotkania doszło 1 marca br.
> Od dyrektora dowiedzieliśmy się, ze:
> 1.	ZTM czeka na wypełnienie warunków technicznych; gotowy jest uruchomić 
> linię nawet bez zatok dla autobusów, ale kwestia lewoskrętu musi być 
> uregulowana; te sprawy są w gestii Urzędu Miasta nie ZTMu.
> 2.	Burmistrz Boksznajder proponował w międzyczasie inne, alternatywne 
> rozwiązania obejmujące Targówek, Marki  i Rembertów; z wypowiedzi dyr. Borzyma 
> wynikało, że ZTM jest trochę zdezorientowany, czego tak naprawdę oczekują 
> Ząbki; ustalenia ze spotkania radnych z dyr.Czapla nie pokrywają się z 
> wnioskami Burmistrza.
> 
> pozdrawiam
> Waldemar Stachera

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się