14 wyników w czasie 246 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: dane cz 7

;;kompakt;k;2.0;d;195/65 R 15;120;68;69" "Auto świat;20050905;Skoda;Octavia II;4x4;kompakt;k;1.9;d;205/60 R 15;130;71;71" "Auto świat testy;20030901;Skoda;Octavia I;;kompakt;k;1.6;b;175/80 R 14;130;71;71" "Auto świat;20050228;Skoda;Octavia I;;kompakt;k;1.9;d;195/65 R 15;130;70;70" "Auto świat;20041206

dane cz 2

;Citroen;C5;;srednia;k;2.2;d;205/65 R 15;130;70;70" "www.motofakty;na;Citroen;C5;;srednia;k;2.0;d;na;100;65;68" "Auto świat testy;20030901;BMW;300;;srednia;k;2.5;b;225/45 R 17;130;71;71" "Auto świat;20040830;BMW;300;;srednia;k;2.0;d;195/65 R 15;130;69;69" "Auto świat;20040830;Audi;A4/S4;;srednia;k;1.9

cena 1 KM w topowych modelach (początek wątku)

Zabawiłem się w przegląd najmocniejszych modeli klasy średniej u poszczególnych producentów. Jeśli dana marka miała kilka modeli z tym samym silnikiem, wybierałem najtańszy. A potem przeliczyłem sobie, ile jeden KM kosztuje u poszczególnego producenta, i uszeregowałem od najtańszego do

wyniki cz 1

;3. compact;25 mazda 6;4. medium;3 mercedes a;2. city;623 mercedes b;3. compact;294 mercedes c;4. medium;497 mercedes clk/slk/cl/slr/sl;9. sport;232 mercedes e;5. upper;351 mercedes g;8. off-road;11 mercedes m;8. off-road;259 mercedes s;6. luxury;101 mercedes vaneo;7. mpv;32 mini;2. city;151

klasa D, 2005 (początek wątku)

potem jej sprzedaż stopniowo erodowała – z 20% do 13%, potem do 9%, a w 2005 do 5%. Niewielka zeszłoroczna kosmetyka nic nie dała i wszystko wskazuje na to, że Renault musi pilnie postarać się o nową wersję – inaczej w worku 2006 wypadnie z pierwszej dziesiątki. ↔Na 9

Zdjęcia:

polski rynek 2002: klasy i ich liderzy

). Vectra, która była wiceliderem klasy w roku 2000, rok potem spadła na 6. pozycję, a w roku 2002 zajęła 7. m-ce. W ponad 1000 sztuk w tej klasie sprzedały się jeszcze Mercedes C (niewielki wzrost), Audi A4 (duży wzrost) i Peugeot 406 (wyraźny spadek). Wyższa. Tu również w roku 2002 nastąpiła

polski rynek 2002 (początek wątku)

sprzedaż starzejącej się Avensis co prawda maleje, ale model spadł tylko na 4 m-ce, o wiele mniej niż np. równie wiekowa 406. Ciekawe, że Toyota jest jedyną firmą w pierwszej dziesiątce, która nie ma produktu w kluczowej klasie B – klasie, która właściwie samodzielnie zapewniła pozycję

rynek 2006 (początek wątku)

. W porównaniu np. z Niemcami, widać u nas przede wszystkim wielką nadreprezentację klasy A (10%, w Niemczech tylko 4%) i klasy B (32%, w Niemczech tylko 23%), oraz niższą sprzedaż w klasach D (11%, w Niemczech 17%), MPV (12%, w Niemczech 17%) i E (2%, w Niemczech 6%). Można chyba rozsądnie założyć