32 wyników w czasie 234 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re:

Gość portalu: Kaszana napisał(a): > Nie bardzo rozumiem,przecież Golf ma mocniejsze silniki benzynowe niż C4: > najmocniejszy 1,6 w C4 ma 110KM, w Golfie 115KM Mając możliwość porównania w realu FSi 115 KM w Golfie IV z 110 KM w Xsarze II nie widzę żadnej różnicy. Wcześniej (1998

Re: C4: tanie bajery i mydlenie oczu

Gość portalu: Junkier napisał(a): > Podsumowując: triki marketingowe w formie tanich świecidełek i > pseudonowoczesnych, nikomu niepotrzebnych "unowocześnień", a pod maską > oklepane, mocno podstarzałe podzespoły. Ot i cała "nowoczesność" C4. Pod maską? No fakt. 2,0 16v 180

Odwieczny spór - nowe zjawisko /very long vehicle/ (początek wątku)

przyspieszenie 8,9s. cena 166,9 tys. PLN No i coś dla przeciętnych zjadaczy chleba. Siódmy przypadek – Volvo S40 - silnik 2,4 moc 140 KM przyspieszenie 9,9s. cena 112,9 tys. PLN, - silnik 2,0 D moc 136 KM przyspieszenie 9,5s. cena 112,6 tys. PLN Ósmy przypadek – Audi A3 - silnik 2,0 FSi

Re: Toyota Avensis diesel ?

Silnik 2,0 D4D ze swoją charakterystyką (116 KM, 280 Nm) znajduje się aktualnie nieco poniżej oferowanego standardu, np. 2.0 TDi 140 KM, 2.0 JTD/CDTi 16V 140/150 KM, 2.0 HDi/TDCi 138 KM (choć z drugiej strony są jeszcze np. 1.9 TDi 105 KM, 2.0 TDCi 115 KM czy 2.0 HDi 110 KM). Dzięki temu, że

Zdjęcia:

Re: Do durnia co sie pode mnie podszywa

spokorniałem. ;-))) > hordy wlascicieli hdi i tdi o kulturze pracy zancznie wyzszej niz 2.0 benzyna Ja należę do "hordy", która zawsze będzie twierdzić, że w kwestii kultury pracy 1,9 D z PSA ma się nijak do 2,2 HDi (dwa wałki) tego samego koncernu. Co do głośności w ZI i ZS, to nie ma już

Re: Czy diesel w volvo jest dobry ?

/h: 9,5 s Zużycie paliwa (l/100 km): - cykl miejski: 7,5 - cykl pozamiejski: 4,5 - cykl mieszany: 5,6 Zbiornik paliwa: 55 l Silnik jest w miarę "świeży" (więc ciężko o obiektywną ocenę awaryjności), choć przemawiają za nim dwie rzeczy: - rodowód i doświadczenia PSA w zakresie dotychczasowych

Re: Jaki turbodiesel?

Proponowałbym coś z produktów PSA. Inni wspominali już o 2,2 HDi (136 KM), ale zaraz będą 2,0 HDi (136 KM) i 1,6 HDi (110 KM) dostępne "Bełgotach", "Cytrynach", czy Fordach. Polecam je po doświadczeniach z tą stajnią. Trochę zastrzeżeń było pod adresem 1,9 dCi (120 KM) - opisywanych

Re: Diesel Toyota vs TDi grupy VW

Małe porównanko: VW Passat VW Passat VW Passat 6bieg Toyota Avensis Wersja 1,9 TDi (74 kW) 1,9 TDi (96 kW) 1,9 TDi (96 kW) 2,0 D-4D Poj. 1,9 / 1896 1,9 / 1896 1,9 / 1896 2,0 / 1995 Moc 74(100)/4000 96(130)/4000 96(130)/4000 85(116)/3600 M.obr. 250/1900 285/1750 310/1900 280/2000 V

Re: ktos kto ma kase na dobre auto nie patrzy na

parametr, a więc przyspieszenie do 100 km/h. Bo przecież najważniejsza jest dynamika, a nie opacznie rozumiana i żle definiowalna elastyczność. Spróbujmy z Picasso... Może być? Citroen Xsara Picasso 1,6i SX, 95 KM, 0-100 km/h w 15,0 s., cena 63 300,- PLN Citroen Xsara Picasso 2,0 HDi SX, 90 KM, 0

Audi A6 3,0 TDi / 2,0 TDi

modernsten Aggregate im Wettbewerb. Auch er zeichnet sich durch hohe Leistung und ein kraftvolles Drehmoment aus und verbindet diese Tugenden mit ausgeprägter Ökonomie. Reichweiten von über 1.100 Kilometer mit einer Tankfüllung sind für den neuen Audi A6 2.0 TDI ohne weiteres möglich

Nowoczesne silniki wysokoprężne - historia

- bezpośredni wtrysk benzyny). Tu z kolei swój wkład miały prace nad najważniejszą częścią CR - elektronicznym systemem zbierającym dane i sterującym wszystkimi procesami ważnymi dla najlepszego wykorzystania procesu wtryskiwania paliwa. Liczy się bowiem zgranie momentu wtrysku, czasu jego trwania

Re: "Szpekulacji" ciąg dalszy

350 Nm. I oczywiście prosiłem o pamiętaniu o naszych realiach. > A czy 2.0 TDCi czy nawet A6 2.5TDI ma 1000Nm na silniku? Pozostawiam bez > komentarza. W pytaniu zawarta była sugestia, aby skoncentrować się na 300 Nm. > Nie. Ponad dwa razy drozej. Ale przyspieszenie do 100 wynosi

Re: Nik... pytanko ;-)))

1700-20000 obr/min za cenę "normalnego" TDI, to sam bym w te pędy kupił. ;-))) Widzisz moje pierwotne pytanie było jak najbardziej poważne. Słyszałem (ale tylko słyszałem) o amerykańskich "wynalazkach" o pojemności 5-6 litrów, które oferowały niesamowitą elastyczność. Wiesz coś o tym? Poza

1 2 3