10 wyników w czasie 107 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Bynajmniej :)

? srodek ciezkosci ma znaczenei zasadnicze szczególnie jesli chodzi predkosc przejscia przez zakret .pomimo tej samej konstrukcji zawieszenia inne moga byc równiez nastawy amortyzatorów ,bez precyzyjnych danych mozemy jedynie spekulowac ,ale daje sobie głowe uciac ,ze tt przechodziło zakrety

Re: Renault Laguna

1.6 16v ,1.8 16v ,2.0 (136 KM ,bez bezposredniego wtrysku montowany po wycofaniu 2.0 IDE 140 KM) sa to motory z którymi nie ma włsciwie zadnych problemów eksploatacyjnych( o ile oczywiscie dba sie o wymiane paska rozrzadu co 3 lata 60-70 tys km . z dielsi polecane sa szczególnie silniki 1.9

Re: Alfa Romeo 166

Witam! faktycznie JTD to najtansza w eksploatacji alternatywa,w porównaniu z doskonałymi V6 a czesto rózniez z 2.0 T.S. 2.4 jtd to bardzo dobry silnik,pozbawiony wad konstrukycyjnych(czrgo nie mozna powiedziec np o montownaym w 166 podstawowym,benzynowym 2.0 Twin Spark) .5 cylindrowy diesel

Zdjęcia:

Re: jaka jest trwałość silników?

kilka razy łancuchy rozrzadu( w tym silniku zaczyna hałasowac juz po 120-150 tys km) . moze byc pewien problem z czesciami (nie znam dokładnych szczegółów almery ,ale do niektórych japonców bardzo trudno znalezc czesci remontowe,a jesli juz sa ,to drogie(np honda civic 5d 1.4 16v 90 KM :tłoki

Re: 50tys km i remont nowego auta:-/

wydaje mi sie ,ze do kazdego auta nalezy podchodzic indywydualnie ,a nie kierowac sie obiegowa opinia o danej marce. to działa w 2 strony i jest bardzo złym doradca.Pozdrawiam

Remont 1.8 T

uwage ,ze silniki maja Turbo i sa dosyc skomplikowane ,nie oznacza to mniejszych kosztów innych napraw. 1.9 w wersji 150 KM ma sporo zmian w stosunku do zwykłego 1.9 w zwiazku z tym niektóre elementy nie sa zamienne i sporo kosztuja . TDI ma dwumasowe koło zamachowe ,a jego wymiana kosztuje

Re: Opinie Fiat Marea Weekend JTD

kosztuje w granicach 130-150 zł/szt, zestaw naprawczy tylnego zawieszenia ok 70 zł/strone). jesli chodzi o silniki ,to jedynym ,w pełnie godnym polecenia jest bardzo dobry 1.9 JTD(pali srednio w marei ok 6.5 l/100km).to prosty(1 wałek rozrzadu i 8 zaworów z hydraulicznymi popychaczami) i trwały

Re: Po co komu ten silnik?

Witam! zalezy kto co lubi. dla mnie np: to ze 1.4 jest mało elastyczny na niskich obrotach to zaleta, bo bardzo lubie jezdzic wysokoobrotowymi silnikami, a tam jest rewelacyjna góra. parametrami ten motor nie odbiega od konkurencji( duza moc z małej pojemnosci,16 zaworów ,bez zmiennych faz

Re: Jakiś mały zapie..cz na lato, szukam :) Jaki?

16V. Peugeot 205 1.9 Gti (ceny niskie ,tyle ze z zadbanym bedzie baaaardzo cieżko),Peugeot 106 ( zadbana s16 bedzie bardzo droga,wiekszosc,podobnie jak 205, ma przeszłosc rajdowa juz łatwiej znalezc wersje Rally-1.6 8v ,no ale tylko 9.5 s do setki ,wiec odpada :-) a na sam koniec moze

Re: Sorry ale mam dość to seat czy nissan

oczywiscie :- ) doswiadczenia odnosnie awaryjnosci opieram na 6 pojazdach : w mojej rodzinie Passat 2.0 8v 1992 , Passat 1.8T 1997, Passat 1.8T 1998,którym jezdzi mój ojciec do dzisiaj) Passat 1.9 TDI kuzyna 2001 , Vw Golf Variant 1.9 TDI 2000r znajomego i seat ibiza 1.6 znajomego