6 wyników w czasie 230 ms
Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Bierze olej

(delikatnie mówiąc) - a to 2.0 TDI PD, a to 1.4 TSI, a to cheaty przy pomiarach spalin. Więc chcę wiedzieć, bo w życiu nie miałem żadnego VAG-a - ok, miałem jeden VAG-owski silnik - w... Trabancie Polo ;) - czy one są faktycznie takie słabe, nieekonomiczne, awaryjne, biorą olej, żłopią benzynę i nie dają nic

Re: VW Tiguan, co się urwało ? :)

M2JcdTA0MzVcdTA0M2RcdTA0MzhcdTA0MzUiLCI3MCI6IjEzMTUwICJ9fHxzdD09NzB8fGJyYW5kPT12d3x8bWFya2V0PT1SRFd8fG1kbD09VElHICB8fEVwaXM9PTcxOXx8RWluc2F0ej09MjAxMnx8TWFpbkdyb3VwPT0xfHxCaWxkdGFmZWw9PTEzMTUwIHx8R3JhZmlrPT0wMTMxNTA3MTk%3D

Re: Klasa D?

olbrzymie z zewnątrz i gigantyczne w środku) - 2750 mm - Mondeo MK3 - 2754 mm (więcej niż C5, no nie spodziewałem się...) - Pastuch B5 - 2703 mm - Vectra C - 2700 mm - Avensis MK2 - 2700 mm - Accord MK7 - 2670 mm - Mazda 6 - 2675 mm Wychodzi, że porównaniu do bety i mietka, to w tych japońcach bida

Zdjęcia:

Re: Sama nazwa jest mylaca

poprzek jest latwiej wstawic zwykle V6 albo R4 turbo. No to jest raczej oczywiste. Ale VR6 też się da. A zwykłe R6 - nie bardzo. Już z rzędowymi piątkami bywa problem - wejść wejdą, ale spróbuj wymienić rozrząd w Lancii Lybrze 2.0 bez wyciągania silnika. A VR6 turbo - to by był killer!

Re: auto za 23 tys złotych - ma się nie psuć i je

323 z silnikiem 1.7D - wolnossącym, żeby było zabawniej. W mieście piła 6 litrów, 6.5 to był absolutny max - we wrocławskich korkach. Na trasie schodziła do 4.5. Trasę Wrocław - Amsterdam zrobiła na jednym baku (ok. 45 litrów). Teraz bujam się Xantią kombi z prawdopodobnie najlepszym na świecie

Re: Statystyki sprzedazy w Europie

ma posłużyć za podstawę przyszłych konstrukcji segmentów od B do D, czyli także kolejnej wersji Ce-piątki. Ponieważ takie rozwiązania opracowuje się z myślą o redukcji kosztów, wcale nie zdziwiłbym się, gdyby to podwozie nie umożliwiało montażu hydro i przyszła wersja C5 była go pozbawiona w ogóle