tycie

(33 wyniki)
  • wiem wiem, było milion razy. Ale mimo to zapytam. Otóż czas dłuższy jadłam koktajl seroxat+anafranil. Miałam horrendalny apetyt i mimo chodzenia 5 razy w tygodniu na fitness nie chudłam. Bardzo to było dołujące. Od 3 dni mam koktajl zoloft (sertralina) + anafranil i wydaje mi się (mam nadzieję, że nie są to moje pobożne życzenia) że apetyt jest co najmniej o połowę mniejszy. Pytanie moje jest takie: czy ktoś z Was też zauważył wzrost apetytu (a w konsekwencji tycie) po seroxacie?
  • Przy okazji pytania w sprawie leków i rektoskopii zapytałam czy leki, a konkretnie kwetiapina może być powodem mojej obecnej wagi. Otóż może. Niestety psychiatra nie zaleca zmiany leku na inny do początku września bo mogę pofrunąć w górę. Od września mam schodzić z kwetiapiny o 25mg co 5 dni i cały czas informować ją o samopoczuciu (telefonicznie bez ograniczeń). Widzimy się w połowie września. Na razie moja stabilizacja jest ważniejsza niż kilogramy. Niby to wiem, ale wolałam usłyszeć od nie...
  • Witam Chciałbym zapytać doświadczonych pacjentów, które leki nie powodują tycia? Odkąd stosuję Depkinę Chrono, do tego Rispolept to mam kulminację +30 kilogramów w ciągu ostatnich dwóch lat. Wspomnę u mnie to jest już 60 kilo powyżej wagi normalnej, zaczynam mieć problemy z krążeniem i zaraz padnie mi serce. Wiem że to lekarz powinien coś zasugerować, ale mało któremu lekarzowi zależy na czymś więcej oprócz efektu leczniczego. Jak o siebie nie zadbasz to nikt o Ciebie nie zadba, ot co. Pro...
  • cześć! powiedzcie mi kobiety, jak to było u Was na początku. mi lekarz prowadzący mówi: odstawić słodkości.., ale ja jem nawet więcej teraz! na lekach od miesiaca (niedawno to u mnie zdiagnozowano, wcześniej leczono mnie na depresję). któa z Was była mądra, ambitna... i nie pozwoliła sobie na przytycie? wzięła sobie do serca zalecenia lekarzy? proszę! napiszcie, jak to zrobić, bo ja za cholerę nie potrafię! mam teraz ok. 47 kg przy wzroście 156 - wiec jest fajnie:) ale 3 kg w ciągu miesi...
  • dlaczego się tyje po lekach i jak temu zapobiec?
  • jak to jest z Wami? Tyjecie? czy aby temu zapobiec, a także polepszyć swoje samopoczucie -uprawiacie sport regularne?jesteście aktywne sportowo?
  • Generalnie wszystkie leki które dostawałem od swoich psychiatrów powodowału u mnie tycie. W ciągu 6 lat przytyłem ok 30 kg. Ciekawe czy jest to "złota zasada" działań ubocznych tych leków. Tak na marginesie zdaje się że mam nowe objawy, ale muszę najpierw porozmawiać o tym ze swoim specjalistą. Ech życie... Pozdrowionka.
  • Mam 156 waga aktualna: 46,5 waga wyjściowa: 41! (schudłam [po mega stresowaniu się - czytaj: problemy!) ale biorę leki od miesiąca na tę dwubiegunówkę (dopiero niedawno postawiono mi właściwą diagnozę!!! hipomania-depresja) i właśnie przytyłam sobie... teraz jest spoko. ładna jestem całkiem ;) ale... cholerka! ja nie chcę być grubą babą! a to może nastapić po moich lekach... i to mnie trochę niepokoi... poradzicie coś? ja nie znam nikogo, kto by to miał!! jak Wasz organizm zareagowa...
  • Hej. Mam pytanie do tych, ktorzy zazywaja depakinie chrono. Czy po tym leku faktycznie sporo przybiera sie na wadze?
  • Mój mąż bierze depakine chrono, zalastę, anatryptylinę od dłuższego czasu i wciąż tyje. Parę lat temu ważył 65 kg przy wzroście 190 cm. Kiedy choroba się nasiliła i zaczął brać leki, waga zaczęła rosnąć. Przy 100 kg prosiłam lekarza o zmianę leków, ale on uważa, że nie ma innego odpowiednika depakine i jeśli mąż nie będzie tego brał znowu znajdzie się w szpitalu. Ale mąż ma już dosyć tego tycia i uparcie mówi, że przestanie już brać leki. Obecnie przy wzroście 190 cm waży 116 kg. Naprawdę...
  • czy wszystkie leki na chad powoduja wzrozst masy ciala????
  • mam pytanie: czy to, że tyjemy po lekach jest związane głównie z tym, że: 1) mamy zwiększony apetyt 2) mamy zmniejszoną przemianę materii ??? od tygodnia się odchudzam i naprawdę jem niewiele, wchodze na wagę a tu 2 kg do przodu... :> no comment
  • Tyje...(11)

    Dziewczyny ja tyje.Kurcze macie jakies sposoby?Toc juz ledwo mieszcze sie w ciuchy...mam straszny,kompulsywny apetyt...czy to jest dzialanie uboczne lekow?
  • Mozarin(20)

    Mam pytanie-czy ktoś z Was go brał? Postawił mnie na nogi. Koniec ciągnącej się latami depresji,ale...tyję:(
  • Witam jestem nowa na tym forum ale od pewnego czasu czytalam niektore watki ktore mnie interesowaly i stwierdzilam ze jest tu fajnie... postanowilam dolaczyc.Rowniez choruje na Chad nawet nie wiedzialam ze tak to sie nazywaa pierwszy epizod manii stwierdzono u mnie w grudniu w 2007 po tym epizodzie i pobycie w szpitalu przezylam niezly szok... bralam leki przez1,5 roku a lekarze pocieszali mnie ze to raczej jednorazowy epizod niestety epizod powtorzyl sie w grudniu w 2009 czulam ze cos zlego...
  • A byłam już schudłam 12 kg.
  • Porozmawiacie ze mną? Bardzo potrzebuję teraz jakichś racjonalnych argumentów. Wyjeżdżam za niecałe 2 miesiące do UK na plus minus 3 miesiące z tendencją do dłużej. Pilnie wchłaniam teraz język z różnych źródeł; na kursach doszłam do jakiegoś kulawego advanced. Piszę kulawego, bo myślę, że mój poziom jest jednak niższy. Dotąd wyjazd zdawał mi się uwolnieniem od wielu problemów, swego rodzaju Eldoradem, teraz już nie jestem tego taka pewna. To nie będą występy artystyczne, ale przecież p...
  • Ketrel(9)

    Wiem, że ktoś bierze, brał? Jakie zdanie, opinie? Oczywiście zdaję zobie sprawę z tego, że leki działają różnie na różnych ale ważne jest dla mnie Wasze zdanie. Dostałam receptę tydzień temu ale nie wzięłam - mam wątpliwości. Obecny mój stan to senność połączona z pobudzeniem - dziwne cóś. Wiem, że jest dość drogi, czy powoduje tycie - znalazłam rozbiezne informacje na ten temat w necie (różne ulotki). 301
  • No właśnie? Bo wyczytałem, że strasznie się po tym tyje, a ja bym tego cholernie nie chciał. No i poza tym wczoraj wziąłem pierwszy raz i potwornie mnie zamulił!
  • Jako że chcę być świadomą pacjentką opowiedzcie mi o tym jak na Was dziaaa/działała depakine.

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się