klementyn0122
16.03.14, 13:48
Usługi tej firmy można określić jednym słowem "ŻENUJĄCE". Umawianie się z nimi na transport to tylko strata czasu, bo do realizacji usługi nie dochodzi. Oczywiście, żeby się o tym dowiedzieć trzeba do nich zadzwonić (milion razy zanim ktoś łaskawie odbierze), bo sami nie raczą poinformować klienta. Piątek: dzwonię, żeby zapytać o godzinę odjazdu. "Proszę być na 7 w sobotę, kierowca zadzwoni". Sobota 7, kierowca nie dzwoni, dzwonię raz, drugi, piąty, dziesiąty. "Zapomniałem, jedziemy po południu, kierowca zadzwoni". 17 cisza, Dzwonię. "Kierowca nie dzwonił, już do niego dzwonię, zaraz do Pani zadzwoni". 10 minut później dzwoni właściciel zupełnie innej firmy przewozowej, że 10 minut wcześniej Pan z Efect bus dzwonił zamówić przewóz. Dzwonię do Efect Busa "dzwonił do Pani mój kierowca?"