Dodaj do ulubionych

rerklama Żywca- szczyty głupoty

17.10.04, 12:23
Reklama ma zwiększać sprzedaż produktu,pozytywnie nastawiać do wizerunku
firmy. Jeżeli tak jest, to ostatnia reklama Żywca bije-moim zdaniem-rekordy
głupoty.Całość sprowadza się do tego,że NIC nie jest tak ważne,jak napicie
się piwa Żywiec.Takie postawienie sprawy degraduje człowieka do wielkiego
brzuszyska,które trzeba zalać piwskiem.Ważne jest posiadanie
rodziny,pracy,kochanie kogoś,posiadanie pasji w życiu,podróżowanie,nawet-
imprezowanie(w zależności od priorytetów życiowych).Ale nie z pewnością
NACHLANIE się piwa.Obok dawnej i wiekowej reklamy Prosakolepu i reklam
Biedronki ta reklama zadziałała na mnie jak płachta na byka.Gdy będę kupowała
piwo na imprezę czy zamawiała w knajpie z pewności to nie będzie Żywiec, bo
piwo jest fajne,ale nie najważniejsze.Głupia reklama.
Obserwuj wątek
    • elmek Re: rerklama Żywca- szczyty głupoty 19.10.04, 09:53
      Madana, przecież oni nie przekonują, tak jak Ty konkludujesz, że posiadanie
      rodziny, pracy, itd. jest nieważne! Nieważne są w ich mniemaniu
      wszelkie "fakty" dotyczące piwa, których konkurencja używa w reklamach, a więc:
      receptury, szczegóły produkcji, zdobyte przez piwo nagrody, etc. Naprawdę ważny
      jest smak piwa, a nie ta cała otoczka z czym się całkowicie zgadzam, choć i tak
      wolę Lecha Pils wink))
      • tysslen Re: rerklama Żywca- szczyty głupoty 19.10.04, 16:02
        Zgadza się. Niemniej jednak w moim odczuciu, facet z reklamy jest wyjątkowo
        irytujący w tym swoim tonie i sprawia, że reklama odpycha zamiast zachęcać.
        Osobiście również omijam półki z Żywcem, ale nie z powodu reklamy, tylko
        dlatego że uważam to piwo za sikaczasmile
        • fnoll Re: rerklama Żywca- szczyty głupoty 22.10.04, 12:51
          nic prostszego jak zrobić dobre piwo - dlatego to się nie opłaca

          sztuką jest zrobić złe piwo i sprawić, że ludzie sami zaangażują się w
          przekonywanie, w uzasadnianie sobie, że je lubią - wtedy ich przywiązanie do
          marki będzie trwalsze

          rządzi dysonans poznawczy wink
    • ziolek73 Re: rerklama Żywca- szczyty głupoty 03.11.04, 17:28
      Hmmmm.....
      To posrednia odpowiedz / kontra do Tyskiego ktore swoja kampanie oparlo na
      waznosci roznych wydarzen historycznych w odniesieniu do roku rozpoczecie
      produkcji = nie wazne ze wy robicie piwo od 375 lat (etc.) u nas liczy sie jego
      smak.
      Reklama jak to reklama moze sie podobac lub nie, i tak chodzi o volumen :o)))
      Szacunek.
    • leener Re: rerklama Żywca- szczyty głupoty 12.12.04, 20:13
      Ha! A mi się reklama podoba, a pan wypowiadający te słowa wręcz hipnotyzuje smile
      Wydaje mi się,że twórcy spotu osiągnęli to, co chcieli. A mi się nie wydaje,aby
      negowali obecność Rodziny w zyciu człowieka. I ostatnia rzecz-jak się pije z
      umiarem, nie codziennie, to brzuszyska na pewno nie będzie. Pozdro!
    • artofwar Re: rerklama Żywca- szczyty głupoty 14.12.04, 14:59
      Spojrz na to z perspektywy czlowieka do ktorego ta reklama jest skierowana, tak
      chyba powinno oceniac sie skutecznosc reklamy. Grupa docelowa jak sadze jest
      tutaj w szczegolnosci meska czesc populacji w wieku 25-45 lat. Klasa srednia
      raczej z wyzszym wyksztalceniem ( tak sugeruje postac pana "niewazne") ktora ma
      ochote wyrwac kilka chwil z zyciorysu( co nie znaczy zalac sie... kobietysmile. A
      zmniejszenie roli reklamy konkurencji swoja droga.Reklama wykorzystuje sily
      dwoch przekazow ,swojego i konkurencji. Odnosnie promocji, mozliwe iz marka ta
      probujac osiagnac status prestizowej zrezygnuje z "tanich" dzialan promcyjnych
      probujacych zwiekszyc udzial w rynku ,kladac wiekszy nacisk raczej na dzialania
      o dluzyszm horyzoncie czasowym jak np. sponsoring itp. a standardowa forma
      promocji zostana objete inne produkty zywca.
          • marek_m_pl ALE TO KUR ... WSZYSTKO NIEWAŻNEEEE 26.12.04, 01:14
            ŻE ŚMIERDZI JAK PSU Z JAPY ... - NIEWAŻNEEEE
            ŻE GORZKIE JAK PIOŁUN ... - NIEWAŻNEEEE
            ŻE DROGIE ... - NIEWAŻNEEEE
            ŻE CHU ... WE I BEZ GAZU - NIEWAŻNEEEE
            ŻE MA SIE PO NIM WIĘKSZEGO KACA - NIEWAŻNEEEE
            ŻE TEN KOLEŚ DZIAŁA NA LUDZI JAK KARLOS CHEESBURGER Z DEBILIADY - NIEWAŻNEEEE

            KUR ... WSZYSTKO NIEWAŻNEEEE TO NA JAKI CHU ... PUSZCZAJĄ TO CO 15 MINUT ??
            AAAA ?? ....
Inne wątki na temat:

Popularne wątki

Nie pamiętasz hasła

lub ?

 

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nakarm Pajacyka