madana
17.10.04, 12:23
Reklama ma zwiększać sprzedaż produktu,pozytywnie nastawiać do wizerunku
firmy. Jeżeli tak jest, to ostatnia reklama Żywca bije-moim zdaniem-rekordy
głupoty.Całość sprowadza się do tego,że NIC nie jest tak ważne,jak napicie
się piwa Żywiec.Takie postawienie sprawy degraduje człowieka do wielkiego
brzuszyska,które trzeba zalać piwskiem.Ważne jest posiadanie
rodziny,pracy,kochanie kogoś,posiadanie pasji w życiu,podróżowanie,nawet-
imprezowanie(w zależności od priorytetów życiowych).Ale nie z pewnością
NACHLANIE się piwa.Obok dawnej i wiekowej reklamy Prosakolepu i reklam
Biedronki ta reklama zadziałała na mnie jak płachta na byka.Gdy będę kupowała
piwo na imprezę czy zamawiała w knajpie z pewności to nie będzie Żywiec, bo
piwo jest fajne,ale nie najważniejsze.Głupia reklama.