Dodaj do ulubionych

Łakomstwo w reklamie

30.11.04, 17:49
Bardzo proszę o wyjaśnienie, dlaczego bohaterowie reklam zawsze łykają po dwa
tik-taki (mentosy, pastylki etc.) na raz ? Łakomi są czy inna cholera ? Co za
podstępna psychologia w tym triku siedzi, że pastylki MUSZĄ BYĆ AKURAT
DWIE ? Przecież mówią że 'omne trinum perfectum'...
Obserwuj wątek
    • rafi.raf Re: Łakomstwo w reklamie 02.12.04, 13:24
      moze chodzi o to aby produkty wystepowaly parami. wink moze autorzy sa rownisiami?
      w spocie tic taca wysypuje sie wiecej pastylek niz dwie. po za tym tic taci
      zawieraja w sobie tylko dwie kalorie. moze tak latwiej to przedstawic?

      tak naprawde dzial kreatywny nie specjalnie zastanawia sie nad ilosciami -
      chyba, ze sciemniaja przed klientami.

      tym razem moge sie podpisac: rownis smile
      • magadi Re: Łakomstwo w reklamie 02.12.04, 21:29
        > tak naprawde dzial kreatywny nie specjalnie zastanawia sie nad ilosciami -
        > chyba, ze sciemniaja przed klientami.

        Oj, w to nie uwierzę. Spoty reklamowe są za drogie (a emisja jeszcze droższa
        od produkcji), żeby szczegóły prezentacji produktu pozostawiać przypadkowi.
        Proszę o bardziej przekonujące wyjaśnienia - jeśli nie prawdziwe to
        przynajmniej dobrze wymyślone wink
        • rafi.raf Re: Łakomstwo w reklamie 04.12.04, 09:01
          niestety tak jest crying
      • magadi Re: Łakomstwo w reklamie 02.12.04, 21:36
        Bardziej mnie przekonuje twoja sugestia, że pokazywanie dwóch tiktaków na dłoni
        obrazować w sposób bardziej'namacalny' dla odbiorcy te słynne "dwie kalorie".
        • elmek Re: Łakomstwo w reklamie 04.12.04, 00:52
          Tik taków jest w rekalmie więcej niż dwa wink Dziwię się, zwłaszcza rafi.rafowi,
          że sądzicie iż takie kwestie pozostawia się przypadkowi. Część firm celowo
          pokazuje używanie produktu w większej ilości aby tym sposobem zwiększyć
          częstotliwość zakupu swoich produktów. Patrz - ostatnia reklama dezodorantów
          Axe, gdzie aby uzyskać "efekt Axe" (nota bene motyw przewodni kampanii) nie
          wystarczy spryskać się pod pachami, ale dodatkowo tors i brzuch wink
        • rafi.raf Re: Łakomstwo w reklamie 04.12.04, 09:03

          W ten sposob sciemnia sie klientowi. to jest dorabianie ideologii. rzeczywistosc
          jest zbyt smutna, a pracy jest za duzo dla biednych kreatywnych...
Inne wątki na temat:

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się

Nie pamiętasz hasła lub ?

Nakarm Pajacyka