Dodaj do ulubionych

Dodacja dla studenta na rozpoczęcie działalności

IP: *.dynamic.chello.pl 08.06.13, 05:23
Witam jestem studentem II roku na kierunku informatyka. Planuję otworzyć własną firmę ale nie aby wdrążyć plan w życie potrzebuje ok 25 tysięcy których na dzień dzisiejszy nie mam. Od dwóch dni szukam informacji o dofinansowaniu ale znalazłem tylko, że o dofinansowanie mogą ubiegać się bezrobotni oraz osoby które prowadzą już własną działalność. Póki co nie znalazłem, żadnych informacji które by mi się przydały dlatego proszę o radę może ktoś ma pojęcie jak wygląda sprawa dofinansowania dla studentów.
Obserwuj wątek
    • Gość: po Re: Dodacja dla studenta na rozpoczęcie działalno IP: *.dynamic.chello.pl 13.08.13, 00:07
      Więcej na www.bankowoforum.pl
      • doradca_bankowy Re: Dodacja dla studenta na rozpoczęcie działalno 04.11.13, 01:15
        zobacz tutaj:
        www.psfp.org.pl/forum-dla-nowych-firm-f16/
    • Gość: arisa.com.pl Re: Dodacja dla studenta na rozpoczęcie działalno IP: *.dynamic.chello.pl 27.01.14, 11:40
      O dofinansowanie mogą się starać bezrobotni, ale tylko z UP. Natomiast jeśli chodzi o dotacje Unijne to rzeczywiście powinieneś prowadzić już działalność. Możesz ją założyć na chwilę przed złożeniem wniosku, żeby ograniczyć koszty. Zastanów się też, czy nie warto zatrudnić firmy, która zajmuje się pozyskiwaniem środków UE. Jest to płatna usługa, ale Twoje szanse na otrzymanie dotacji są znacznie większe i w wielu przypadkach możesz opłacić ją za otrzymane środki.
      Jeśli nie jest to opcja dla Ciebie, zorientuj się, jakie dotacje są obecnie dostępne w Twoim województwie i kiedy mija termin złożenia wniosku. Pamiętaj, że powinieneś opracować 5-letni biznes plan.
    • peligri Re: Dodacja dla studenta na rozpoczęcie działalno 08.02.14, 20:18
      Słyszałem że w akademickich inkubatorach przedsiębiorczości pomagają w takich sprawach.