Dodaj do ulubionych

Młodzież - zaproszenie -nocleg - goście

24.08.07, 21:52
Temat jest dość złożony, ale zacznę od początku. Mam 21 lat i właśnie dostałam
mieszkanie i zaczęłam mieszkać sama. Muszę przyznać, że studiuję na dwóch
kierunkach, pracuje i mam psa, który nie potrafi się sam sobą zając i jest
strasznie absorbujący (beagle smile) Lubię spędzać czas sama w domu odpoczywając.
Kilka razy zaprosiłam znajomych (zazwyczaj po jednej osobie) na oglądanie
mieszkania i piwko z ciastkami. Zazwyczaj zapraszałam na 20, i miałam
nadzieję, że posiedzą z 2, maks 3 godziny i będzie koniec. DOdam, że były to
osoby, które mieszkały niedaleko.
I tak np.
Osoba pierwsza - sąsiadka z dawnego bloku, w moim wieku, o nie zbyt dużym
ilorazie inteligencji, przyszła i nie nie przyniosła, nawet najtańszych
ciastek. Po 10 minutach temat do rozmowy skończył się dla mnie, a ona dalsze 4
godziny opowiadała o swoich miłościach i innych zmyślonych historiach.
Osoba druga - nowo poznany znajomy ze studiów - chłopak, którego widzę 3 raz.
Przyszedł na 20, też niczego nie przyniósł, o 1 nad ranem zaczęłam ziewać i
mrużyć oczy, o 3 nad ranem spytał się mnie, czy nie mam drugiego łózka bo by
się "przekimał", a mieszkał dwie ulice dalej.
Sytuacji jest takich bardzo dużo, boję się, że dojdzie do tego, że całkowicie
zdziczeję, i zamknę się sama w domu. Naprawdę zastanawiam się, czy to ja
przesadzam czy inni są normalnie wychowani.
Jesteśmy studentami, wiadomo jak z sytuacją finansową. Zawsze staram się coś
przynieść do kogoś, choćby ciastka lub jakiś napój, nawet jak jestem już
któryś raz. Siedzę u kogoś zazwyczaj godzinę, za namową gospodarza dwie, ale
nie więcej.
Nie wiem, czy mówić konkretnie ludziom, że dziękuję za wizytę i muszę ich
przeprosić bo idę spać?
A jeszcze sytuacja z nocowanie. Tak naprawdę, to jeżeli chodzi o mnie, to wolę
nawet zapłacić za hotel czy schronisko i nie spać u kogoś, a jeżeli nocuję to
robię to już z przymusu.