Dodaj do ulubionych

Mój Gustlik ma wodobrzusze:((

21.03.11, 11:28
Hej Kocie Matki i Przyjaciółki..
Mam Gustlika - kotka uratowanego ze śniegu, dzielnego malucha, który jak się dziś okazało ma wodobrzusze.. Pan Weterynarz spuścił z niego pół litra płynusad
Co teraz z nim będzie? Nie znam się..mam jeszcze drugiego kicia Pamirka(szczepiony, pan Wet mówi, że nie powinien się zarazić, ale w biologii różnie bywa) i boję się, aby i on się nie pochorował..
Lekarz zbyt dużo póki co mi nie powiedział, kazał kicia obserwować i przyjść jutro..
Tak mi go szkoda..sadsad
Obserwuj wątek
    • basset2 Re: Mój Gustlik ma wodobrzusze:(( 21.03.11, 13:27
      ahnija smile
      ja wziełabym Gustlika na konsultację, badania u innego weta bo...
      odciąniecie płynu z brzuszka i obserwacja to trochę mało... fachowe?
      a gdzie podstawowe badania krwi? ogólny zarys kondycji zdrowotnej kota
      płyn w brzuchu zbiera się bo jest jakiś stan zapalny w organiźmie,czyli coś tam się dzieje
      mało tego, dalej bedzie się zbierał dokąd nie znajdzie się przyczyny
      nie jestem z Torunia ale
      polecani
      forum.miau.pl/viewtopic.php?f=22&t=78219&p=3284164#p3284164
      jak dla mnie ten wet nie zrobił nic żeby zdiagnozować Twojego Gustlika
    • ahnija Re: Mój Gustlik ma wodobrzusze:(( 21.03.11, 14:18
      Pan doktor nie tylko spuścił płyn z malucha, co prawda badań krwi nie zrobił, ale:
      -dokładnie małego osłuchał
      -sprawdził temp (40st)